برندگان سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در ۶ رشته موسیقی، طراحی فضا، بازیگری مرد، بازیگری زن، طرح و ایده‌پردازی و کارگردانی با حضور علاقمندان و هیئت داوران در تالار وحدت تهران معرفی شدند.
کد خبر: ۸۲۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲ 11 February 2020

برندگان سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در ۶ رشته موسیقی، طراحی فضا، بازیگری مرد، بازیگری زن، طرح و ایده‌پردازی و کارگردانی با حضور علاقمندان و هیئت داوران در تالار وحدت تهران معرفی شدند.
 
به گزارش خبرنگار تابناک همدان از ملایر، در این آئین که با حضور اصحاب هنر برگزارشد،با رای هیئت داوران،برندگان سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در ۶ رشته موسیقی، طراحی فضا، بازیگری مرد، بازیگری زن، طرح و ایده‌پردازی و کارگردانی معرفی و تندیس بهترین بازیگر زن دیپلم افتخار و جایزه نقدی به  "مرجان آقانوری"هنرمند سرشناس ملایری اهداشد.

گفتنی است، در بخش موسیقی دیپلم افتخار ،تندیس جشنواره و جایزه نقدی به" احمد صمیمی" و "امیر محمد انصافی" برای موسیقی "دست...کاری" از تهران اهدا شد.

 و طراحی فضا،دیپلم افتخار ،تندیس جشنواره و جایزه نقدی به "سمیه مهری" برای طراحی فضای نمایش سیرک از تهران تعلق گرفت.


همچنین در بخش بازیگری مرد،دیپلم افتخار ،تندیس جشنواره و جایزه نقدی به "سامان شکیبا" برای بازی در نمایس سیرک و میمون کشی تهران و دهلران اهدا شد.


 و در بخش بازیگری زن،دیپلم افتخار ،تندیس جشنواره و جایزه نقدی به "مرجان آقانوری"برای بازی در نمایش میمون کشی از دهلران رسید.


 در بخش طرح و ایده‌پردازی،دیپلم افتخار،تندیس جشنواره و جایزه نقدی به "مارال ایزد بخش" و رضا بهرامی" برای نمایش قرمان کیست  از بوشهر اهدا شد. 


 و در بخش کارگردانی،دیپلم افتخار،تندیس جشنواره و جایزه نقدی به "سمیه مهری" برای کارگردانی نمایش سیرک از تهران تعلق گرفت.

همچنین جایزه بزرگ و دیپلم افتخار این بخش به نمایش سیرک به کارگردانی "سمیه مهری" اهدا شد.

 و دیپلم افتخار و جایزه ویژه هیئت داوران به نمایش قهرمان کیست تعلق گرفت.

لازم به ذکر است، ستاد برگزاری جشنواره هم از اثر "تنها یک زمین داریم" یکی از آثار مهمان بخش نمایش های خیابانی تقدیر به عمل آورد.
 
برندگان جشنواره تئاتر فجر امروز معرفی شدند/ ‍ تندیس تئاتر فجر در دست بانوی هنرمند ملایری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار