طی مراسمی از زحمات ۶ ساله محمدکاظم گمار تقدیر و احسان پیری به طور رسمی به عنوان شهردار شهر تویسرکان معرفی شد.
کد خبر: ۸۲۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶ 10 February 2020
طی مراسمی از زحمات ۶ ساله محمدکاظم گمار تقدیر و احسان پیری به طور رسمی به عنوان شهردار تویسرکان معرفی شد.

به گزارش فارس،فرماندار تویسرکان در این مراسم تویسرکان را شهرستانی توسعه‌یافته با توانمندی بالفعل و بالقوه فراوان دانست و اظهار کرد: ۵۵ درصد جمعیت شهرستان در سه نقطه شهری به محوریت تویسرکان زندگی می‌کنند.

سید رسول حسینی از ویژگی‌های شهر منبت ملی گلریز را وجود ۴ هزار و ۸۰۰ کارگاه منبت با اشتغالزایی برای بیش از ۸ هزار نفر دانست و گفت: تویسرکان قطب گردوست که مساحتی بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی زیر کشت را به خود اختصاص داده و تولید میانگین تولید سالانه این محصول ۲۰ هزار تن گردو است.

وی با بیان اینکه تویسرکان قطب سیر و سماق است که براساس سند سه ساله برای این دو محصول برنامه‌ای خاص آن‌ها تدوین شده است افزود: تویسرکان نه تنها در استان همدان بلکه در غرب کشور قطب تولید داروست.

فرماندار تویسرکان بازنگری و تسریع در طرح جامع تفضیلی شهر تویسرکان، تسریع در مطالعه و اجرای محور مواصلاتی سه راهی خیرآباد به تویسرکان به منظور کاهش ترافیک، تامین قیر یارانه‌ای برای همه پروژه‌های عمرانی شهرستان و نگاه ویژه به تکمیل بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی در حال تاسیس را از معاون عمرانی استاندار همدان خواستار شد.

معاون عمرانی استاندار همدان نیز دلیل تعویق افتادن مراسم تودیع و معارفه شهردار تویسرکان را ویژه برنامه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها در دهه فجر دانست و اظهار کرد: کار شهرداری کاری سخت به ویژه در شرایط محدودیت منابع مالی امروز است.

محمدرضا عراقی با اشاره به تلاش نمایندگان مجلس در تصویب لایحه درآمد پایدار برای شهرداری افزود: درآمد شهرداری‌ها با توجه به وسعت کار و توقع بالا از شهرداری کفایت نمی‌کند.

وی گفت: شهرداری انتخاب شوراست پس او را حمایت کنید، هر کجا اختلاف باشد و حمایت نباشد کار به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

معاون عمرانی استاندار همدان بیان کرد: شورا‌ها یک اصل مترقی است که اگر خوب از آن استفاده نکنیم در اذهان بسیاری از دست‌اندرکاران این نکته متصور می‌شود که نباید در ایران ایجاد می‌شد که این تفکر خوبی نیست.

وی با تاکید بر اینکه ما نباید برگشت به عقب داشته باشیم، بلکه باید ظرفیت‌ها را بالا برده و شورا را تقویت کنیم اضافه کرد: شورا هم باید سطح دانش خود را ارتقا داده و در برخورد‌ها اخلاق حرفه‌ای را رعایت کند.

 عراقی ضمن اینکه «شوراها» را یک پارلمان محلی دانست که قانون، قدرت بسیار خوبی به آن داده است افزود: شورا‌ها باید در ارائه خدمات بهتر به مردم، اختلافات را کنار بگذارند.

وی گفت: از هر تصمیمی که از سوی شورا گرفته شود با قوت حمایت خواهد شد، بنده هیچ وقت به شورا حتی یک سفارش غیر مستقیم نکردم.

معاون عمرانی استاندار همدان از محمد‌کاظم گمار شهردار سابق، به سبب زحمات زیادی که داشت، تقدیر کرد و گفت: ایشان آنچه در توان داشتند با توجه به سابقه کاری و تخصص خود انجام دادند.

وی افزود: بسیاری از پرونده‌هایی که آقای گمار به همدان دادند را برای حفظ وجهه تویسرکان برای سال‌های آینده در کشور رد می‌کردیم، زیرا تویسرکان، یک باغ شهر است که نباید باغات آن تخریب شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار