مخابرات مهندس محمدعلی گرزین، مدیرمخابرات منطقه همدان ازافتتاح بیش از ۳۰۰ پروژه مخابراتی وبا سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۱۴۲ میلیاردتومان دراستان همدان خبرداد و گفت: دراجرای کلیه طرح‌ها از کارشناسان بومی استان استفاده شده که بیانگر رشد علمی و به روز شدن تخصص‌ها در مخابرات منطقه همدان است.
کد خبر: ۸۲۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۶ 10 February 2020
مدیر مخابرات منطقه همدان از افتتاح بیش از ۳۰۰ پروژه مخابراتی وبا سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۱۴۲ میلیاردتومان دراستان همدان خبرداد. 
 
به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی مخابرات منطقه همدان، محمد علی گرزین ضمن تبریک سالروزپیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر گفت: امام عزیز ما در بدو پیروزی انقلاب با تاسیس جهاد سازندگی بر ساختن کشور و توسعه و پیشرفت تاکید بسیار داشتند و تاسیس سازمانی خاص برای سازندگی و توسعه نشان ازدغدغه خاطر آن پیرعارف وفرزانه برای اعتلای نام ایران عزیز داشت.
 
همچنین رهبری بزرگوار انقلاب نیز همیشه دردیدار با اهل علم ودانشگاهیان بر تولید علم و فناوری وتوسعه همه جانبه کشورتاکید بسیاری داشته اند.

پس با نگاهی اجمالی میتوان دریافت که امروزه توسعه باید یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان باشد.

 مخابرات منطقه همدان نیز درهمین راستا خودرا ملزم به ارائه آخرین فناوریها و به روز کردن خدمات میداند.

امسال نیز در ادامه روند روبه رشد و بالابردن سطح خدمات، بالغ بر ۳۰۰ طرح درحوزه مخابرات و با اعتباری افزون بر ۱۴۲ میلیارد تومان دردهه مبارکه فجر افتتاح وتقدیم مردم استان همدان خواهد شد.

این طرح‌ها درحوزه‌های مختلف اجرایی به بهره برداری رسیده اند.

درحوزه فیبر نوری، تغذیه نیرو (POWER) 

سایت‌های موبایل (GSM)

اینترنت و تعویض ونوسازی سوییچ خدمات شایان توجهی انجام شده است که در دهه فجر به بهره برداری کامل میرسند.

در بحث سایت‌های موبایل وبا تلاش کارشناسان بومی استان و به کار گیری آخرین فناوری وتجهیزات به روز دنیاچندین روستا ضمن برخورداری ازارتباط تلفنی با کیفیت بسیاربالا، از اینترنت با پهنای باندبیشتراستفاده خواهند کرد.

با توسعه وتجهیز سایت‌های موبایل اینترنت موجوداز ۲G به ۳G واز ۳G به ۴G ارتقاء یافته است.

همچنین در بسیاری ازمراکزبا تعویض و نوسازی سوییچ و با استفاده از آخرین فناوری‌های موجود و همچنین اتصال به شبکه فیبرنوری، ضمن بالا بردن کیفیت در بحث ارتباطات، زمینه توسعه در آینده نیزفراهم شده است چرا که با اجرای فیبرنوری درآینده دغدغه‌ای برای محدودیت ظرفیت نخواهیم داشت.

دراجرای کلیه طرح‌ها از کارشناسان بومی استان استفاده شده است که بیانگر رشد علمی و به روز شدن تخصص‌ها در مخابرات منطقه همدان است.

همچنین در اجرای کلیه طرح‌ها سعی برآن بوده است که با نگاه به آینده عمل شودوپیش بینی نیاز‌های آتی هم در طراحی و اجرا لحاظ شود.

ایشان تعداد طرح‌ها را بیش از ۳۰۰ طرح عنوان کرده و تعداد طرح‌های اجرایی در هر شهر رابه این صورت ارائه دادند:
۱. همدان:۴۰ طرح.
۲. فامنین:۱۷ طرح.
۳. ملایر:۵۴ طرح.
۴. نهاوند:۳۱ طرح.
۵. تویسرکان:۲۶ طرح.
۶. اسدآباد:۲۱ طرح.
۷. بهار:۲۱ طرح.
۸. کبودر آهنگ:۵۳ طرح.
۹. رزن:۳۷ طرح.

وی با بیان اینکه این پایان توسعه نخواهدبود، افزود: تمام سعی وتلاش مجموعه مخابرات دراستان همدان براین اصل استواراست که چرخ توسعه در حوزه ارتباطی هیچگاه از حرکت باز نایستد و به رشدو بالندگی خود ادامه دهد.
 
گرزین خاطر نشان ساخت: در تلاشم که همیشه به روز باشیم و بهترین خدمات را به مردم شریف استان همدان ارائه نماییم.
 
وی  در پایان، رشد و توسعه و افزایش دانش و فناوری و خودکفایی را از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی دانسته و یاد آور شد: باید قدردان خون شهدا و مجاهدت‌های امام راحل باشیم وبا تلاش و کوشش سعی بر ادامه راهشان در پرتو منویات رهبری معظم انقلاب داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار