بازی در هوای سرد و طوفانی همدان در ورزشگاه شهدای قدس همدان آغاز شد و دو تیم با توجه به نتایج هفته‌های گذشته خود بازی هجومی را آغاز کردند تا بتوانند روند ناکامی‌های خود را پایان دهند.
کد خبر: ۸۲۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ 09 February 2020
تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته هجدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در هوای طوفانی و بارانی با نتیجه ۲ بر ۱ شاگردان فیروز کریمی در تیم اترک بجنورد را شکست داد.

به گزارش مهر، لیگ دسته دوم فوتبال کشور با آغاز هفته نوزدهم شاهد دیدار‌های جذاب و حساسی است که در یکی از این بازی‌ها تیم فوتبال شهرداری در همدان میزبان تیم فوتبال اترک بجنورد بود.

بازی در هوای سرد و طوفانی همدان در ورزشگاه شهدای قدس همدان آغاز شد و دو تیم با توجه به نتایج هفته‌های گذشته خود بازی هجومی را آغاز کردند تا بتوانند روند ناکامی‌های خود را پایان دهند.

تیم فوتبال شهرداری همدان که با سه شکست تلخ قدم به میدان این مسابقه خانگی گذاشته بود در این دیدار بازی سراسر هجومی را آغاز کرد و پیروزی در این دیدار برای برای شهرداری بسیار اهمیت داشت.

حملات تیم فوتبال شهرداری همدان همدان یکی پس از دیگری با واکنش دروازه‌بان اترک بجنورد به هدر می‌رفت که در یکی از این موقعیت‌ها محمد عباس تبار به زیبایی تیرک دروازه بجنورد را لرزاند.

بالاخره در دقیقه ۳۱ در یکی از این حملات پاس گل زیبای پیمان حشمتی درون محوطه جریمه را مهدی خلج تبدیل به گل نخست شهرداری همدان کرد. پیمان حشمتی ششمین پاس گل خود را در این فصل برای تیم فوتبال شهرداری همدان داد تا همچنان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم باشد.

بعد از این گل تیم بجنورد که چیزی برای از دست دادن نداشت ۲ تعویض همزمان انجام داد و خیلی زود بعد از چند دقیقه موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

بعد از مساوی شدن بازی، باز هم این تیم فوتبال شهرداری همدان بود که بازی را درست گرفته بود و در حالی که می‌رفت داور مسابقه سوت پایان بازی در نیمه اول را بزند، امیرحسین پورقاسمی با شوتی سرکش گل دوم شهرداری همدان را به ثمر رساند.

بعد از این گل داور سوت پایان بازی را اعلام کرد و بازی با نتیجه ۲ بر ۱ در نیمه نخست به سود تیم فوتبال شهرداری همدان خاتمه یافت و در نیمه دوم مسابقه اترک برای جبران شکست و تیم فوتبال شهرداری برای اضافه کردن به اندوخته خود قدم به میدان مسابقه گذاشت.

در این نیمه بازی حساب شده تیم فوتبال شهرداری همدان حتی یک موقعیت را به شاگردان فیروز کریمی در تیم اترک نداد و چندین بار شهرداری همدان تا یک قدمی باز کردن دروازه اترک پیش رفت.

در یکی از صحنه‌ها باز هم تیم فوتبال شهرداری همدان این بار توسط مهدی خلج بار دیگر تیرک دروازه اترک بجنورد را لرزاند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۲ بر ۱ به سود تیم فوتبال شهرداری همدان خاتمه یافت.

تیم فوتبال شهرداری همدان در حال حاضر با ۲۷ امتیاز در رتبه ششم جدول رده‌بندی گروه الف. لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد و این تیم هفته آینده میهمان تیم فوتبال شهرداری فومن خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار