ابراهیم جمالی با بیان اینکه وضعیت بازار مسکن بی رونق است، تصریح کرد: با وجود اینکه بازار مسکن همدان در رکود نیست، اما وضعیت کسب و کار مشاورین املاک وضعیت خوبی ندارد.
کد خبر: ۸۲۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 09 February 2020
رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان با بیان اینکه گرانی مسکن در همدان شایعه است، گفت: حرف‌هایی از گرانی ملک در همدان بین مردم ردوبدل می‌شود، اما معاملات مسکن نشان دهنده گرانی و افزایش قیمت مسکن نیست.

به گزارش ایسنا، جمالی اظهار کرد: همواره در ماه‌های پایانی سال شایعات گرانی ملک در نقاط مختلف کشور شنیده می‎شود، اما عملاً معاملاتی در مشاورین املاک صورت نگرفته که بگوییم قیمت مسکن زیاد شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت بازار مسکن بی رونق است، تصریح کرد: با وجود اینکه بازار مسکن همدان در رکود نیست، اما وضعیت کسب و کار مشاورین املاک وضعیت خوبی ندارد.

جمالی با اشاره به اینکه شایعات گرانی ملک شاید شروع بازار یا افزایش قیمت مسکن باشد، افزود: با توجه به سال‌های گذشته هر آنچه در بین مردم ردوبدل می‌شود به واقعیت می‌رسد پس ممکن است قیمت مسکن نیز تا پایان سال پنج تا ۱۰ درصد افزایش یابد.

وی در رابطه با علل پیش‌بینی افزایش قیمت مسکن در همدان، بیان کرد: وقتی اقتصاد کشور همواره در نوسانات مختلف قرار دارد و خودرویی که ۲۰ میلیون تومان بوده امروز در بازار ۶۰ میلیون به فروش می‌رسد، هیچ بعید نیست که قیمت مسکن هم افزایش یابد بنابراین می‌توان بی ثباتی را یکی از دلایل وجود حرف و حدیث‌ها درباره گرانی مسکن دانست.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان با بیان اینکه تقاضای خرید مسکن در همدان بالاست، یادآور شد: مراجعه کننده برای خرید مسکن در همدان زیاد شده، اما فروشنده‌ای وجود ندارد چرا که مردم از فروش ملک خود نگران هستند و علت آن بی ثباتی در بازار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار