مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان بر ضرورت مشارکت شهروندان برای حفاظت و صیانت از امور زیربنایی و کالبد شهری تاکید کرد.
کد خبر: ۸۲۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ 08 February 2020
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان بر ضرورت مشارکت شهروندان برای حفاظت و صیانت از امور زیربنایی و کالبد شهری تاکید کرد.

به گزارش تابناک همدان، حمید خاورزمینی در بازدید از مرکز سامانه ارتباط مردمی شهرداری همدان (۱۳۷) با تبریک سالروز ایام الله دهه فجر اظهار داشت: پدافند غیر عامل یک امر ملی است که در برگیرنده مجموعه‌ای از اقدامات غیر مسلحانه در افزایش بازدارندگی، پایداری ملی و تسهیل در مدیریت بحران‌ها و تهدیدات دشمن را شامل می‌شود. 

وی با اشاره به این که نقش مردم در کاربردی کردن سیاست‌های نظام در امور پدافندی بسیار مهم است، اقزود: میزان احساس مالکیت مردم بر کشور تاثیر به سزایی در هموارتر شدن مسیر مشارکت آنان برای صیانت از امور زیربنایی و کالبد شهری دارد. 

خاورزمینی در این ارتباط گفت: شهر همدان بیش از یک سوم جمعیت و امکانات استان را در خود جای داده که به لحاظ مرکزیت استانی و قدمت تاریخی و سیاسی آن، برای ایمن کردن شهر در امور پدافندی مشارکت مردم را نیاز دارد.

وی در ادامه راه اندازی سامانه ارتباط مردمی شهرداری همدان را پل ارتباطی خوبی بین مردم و مسئولان دانست و این سامانه را مکانیزمی مطلوب در پاسخگو کردن مدیران و کاهش نارضایتی عمومی برشمرد. 

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان در پایان پروژه نفوذ را مهم ارزیابی کرد و همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و نهاد‌های ذیربط را با مشارکت مردم برای مقابله با تهدیدات دشمن خواستار شد.
 
ضرورت مشارکت شهروندان در حفاظت از کالبد شهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار