نمایشگاه تخصصی پوشاک، کیف و کفش همدان هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۰:۳۰ دقیقه و در روز جمعه از ساعت ۱۰ تا ۲۰:۳۰ دقیقه پذیرای مخاطبان خواهد بود.
کد خبر: ۸۲۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ 05 February 2020
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان از برگزاری نمایشگاه تخصصی پوشاک و کیف و کفش در همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حمید گلی پور با بیان اینکه ششمین نمایشگاه تخصصی پوشاک، کیف و کفش از تاریخ ۲۰ تا ۲۵ بهمن در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار خواهد شد، افزود: این عنوان نمایشگاهی در فضایی افزون بر ۵۰۰۰ مترمربع و در سه سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه شرکت نمایشگاه‌های استان برپا می‌شود.

وی اضافه کرد: تعداد ۱۰۰ مشارکت کننده از استان‌های خراسان رضوی، مرکزی، اصفهان، تهران، همدان و ... در این نمایشگاه حضور دارند و در زمینه پوشاک، کیف و کفش به ارائه کالا و خدمات می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان تنوع شرکت کنندگان در این دوره را از محاسن این نمایشگاه دانست و یادآور شد: تنوع شرکت کنندگان می‌تواند پاسخگوی تمامی سلایق در زمینه‌های پوشاک و کیف و کفش باشد.

وی خاطرنشان کرد: در روز نخست این نمایشگاه و با همکاری امور بانوان استانداری، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه‌های فروشندگان پوشاک، خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک، کیف و کفش و دیگر دستگاه‌های مرتبط استان همدان، مسابقات آزاد مهارت استانی با موضوع طراحی و دوخت مانتوی اجتماعی و همچنین کارگروه پوشاک استان برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار