فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲۶ تن و ۹۰۰ کیلوگرم شکر قاچاق و فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ 05 February 2020
فرمانده انتظامی شهرستان رزن از کشف دو تن ماهی فاسد و غیربهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی زنگنه در تشریح این خبر گفت: مأموران یگان امداد شهرستان رزن حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، دو تن ماهی فاسد و غیربهداشتی کشف و یک متهم در این زمینه با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

زنگنه با بیان اینکه براساس نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز از کشف ۲۶ تن و ۹۰۰ کیلوگرم شکر قاچاق و فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: شب گذشته مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در ایست و بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه کامیون کشنده بنز که از طریق محور‌های مواصلاتی استان همدان، به مقصد تهران در حال حرکت بود، مشکوک شدند.

وی افزود: خودرو مذکور توقیف و در بازرسی از آن ۲۶ تن و ۹۰۰ کیلو گرم شکر قاچاق و فاقد مجوز کشف شد که برابر نظر کارشناسان، ارزش آن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با اشاره به اینکه پرونده متهم در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است، گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وظیفه ملی است و همه باید برای ریشه کنی این معضل تلاش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار