این برنامه پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه امسال همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امام خمینی (ره) واقع در ۳۰ متری سعدیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۲۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 04 February 2020
مراسم گرامیداشت شهدای عملیات والفجر ۸ همدان همزمان با چهلم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور سپاه قدس برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر هشتاد و یکمین برنامه شب خاطره همدان با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والفجر ۸ و اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

در این برنامه که قرار است ۱۷ بهمن ماه و در مسجد امام خمینی (ره) منطقه سعیدیه برگزار شود، "اکبر امیرپور" همرزم شهید علی چیت سازیان به بیان خاطراتی از روز‌های خون و حماسه پرداخته و "هادی ناصری" معاون آموزش، تربیت و فرهنگ پاسداری سپاه انصارالحسین (ع) نیز روایتگر روز‌های خوش بودن با شهدا خواهد بود.

در این محفل نورانی که به حضور عاشقان و رهروان شهدا مزین خواهد شد، شاعر توانای همدانی"مهدی طراوتی توانا" نیز به شعرخوانی می‌پردازد.

در عملیات والفجر ۸ که از بزرگترین عملیات‌های آبی و خاکی جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی بود، رزمندگان استان همدان با فتح فاو و عبور از اروند خروشان توانستند حماسه‌ای ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به ثبت برسانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار