حجت‌الاسلام جلال مرادی با اعلام اینکه در این مرحله از رسیدگی به اعتراض افراد رد صلاحیت شده و یا آن‌هایی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده است، ۳۸ نفر توانستند تأیید صلاحیت دریافت کنند اظهار داشت: با اضافه شدن تعداد افراد تأیید صلاحیت شده در استان از ۱۴۱ نفر به ۱۷۹ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۸۲۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ 04 February 2020
رئیس هیئت نظارت برانتخابات استان همدان گفت: در این مرحله از رسیدگی به اعتراض افراد رد صلاحیت شده وغیره، ۳۸ نفر توانستند تائید صلاحیت دریافت کنند که با این شرایط آمار نامزد‌های تایید صلاحیت شده در همدان به ۱۷۹ نفر افزایش یافت.

به گزارش تسنیم، وی افزود: افرادی که به‌تازگی تأیید صلاحیت شدند کسانی هستند که در مرحله قبل صلاحیت آن‌ها احراز نشده بود یعنی نتوانسته بودند در مهلت مقرر مدارک لازم را به هیئت نظارت و بازرسی ارائه دهند، اما حالا با ارائه آن مدارک تأیید صلاحیت شدند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان بیان کرد: برخی افراد نیز منابع استعلامی آن‌ها رأی بدوی بوده است، اما در محاکم تجدیدنظر و ... توانسته‌اند حکم برائت خود را کسب کرده و آن را به هیئت نظارت ارائه دهند.

وی تصریح کرد: افرادی که صلاحیت آن‌ها بر اساس استعلام منابع چهارگانه به دلیل مفاسد مالی و یا اخلاقی رد شده است امکان تأیید مجددشان وجود ندارد.

مرادی اعلام کرد: از ۳۸ نفری که به‌تازگی تأیید صلاحیت شدند ۲ نفر به اسدآباد، ۳ نفر به بهار و کبودرآهنگ، ۲ نفر به تویسرکان، ۴ نفر به رزن و درگزین، ۵ نفر به ملایر، ۵ نفر به نهاوند و ۱۷ نفر نیز به حوزه انتخابیه همدان و فامنین تعلق دارند.

وی درباره برخی ۲ نامزدی که در مرحله گذشته تأیید صلاحیت شده بودند، اما در این مرحله صلاحیت آن‌ها رد شده است نیز عنوان کرد: این افراد کسانی هستند که مدارکی علیه آن‌ها به هیئت نظارت ارائه‌شده است که این افراد نیز می‌توانند در دو روز آینده اعتراض خود را طبق قانون ارائه دهند تا مورد بررسی قرار گیرد. 

 رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان درباره شرایط نمایندگان فعلی و ادوار گذشته مجلس در استان همدان نیز گفت: تمام آرای صادرشده درباره نمایندگان فعلی و ادوار گذشته استان همدان همان آرایی است که در مرحله نخست صادرشده بود و هیچ تغییری نکرده است.

وی اعلام کرد: لیست اسامی نامزد‌های تأیید صلاحیت شده استان همدان ۲۲ بهمن‌ماه به فرمانداری‌ها ابلاغ‌شده و آن‌ها نیز موظف هستند ۲۳ بهمن‌ماه این لیست را منتشر کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار