فرمانده مرزباني استان سیستان و بلوچستان خبرداد
فرمانده مرزباني استان سیستان و بلوچستان از كشف 334 كيلوگرم انواع موادمخدر دپو شده در سراوان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۸ 04 February 2020


به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سردار محمد ملاشاهی گفت: در اجراي طرح مبارزه با موادمخدر، مرزداران هنگ مرزي سراوان با اشراف اطلاعاتي از دپوي محموله موادمخدر در يکي از روستاهاي مرزي و همچنین قصد سوداگران مرگ برای انتقال آن به داخل کشور مطلع شدند.

وی افزود: مرزداران هنگ مرزي سراوان پس از انجام يك سري اقدامات اطلاعاتي هدفمند و پايش‌هاي دقيق منطقه، موفق شدند محل اختفاي محموله موادمخدر را شناسايي كنند و در بازرسي دقيق از آنجا 334 كيلوگرم موادمخدر شامل 304 كيلوگرم حشيش و 30 كيلوگرم ترياك را كه به طرز ماهرانه‌اي در يك خانه متروكه مخفي شده بود را كشف کردند.

فرمانده مرزباني استان سیستان و بلوچستان در پايان با اشاره به اينكه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، خاطر نشان کرد: مرزداران اين فرماندهي در راستاي مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچيان از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهند كرد و اجازه جولان و سركشي به قانون شكنان و سودجويان را نخواهند داد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
ا
مبارکه ایشالا، نمیدونتم سردار شدن، تبریک به این مرد بزرگ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
اصولا این نوع کشفیات بدلیل اختلافات قاچاقچیان است که یکیشون بقیه رالو میده ونهایتا منجربه این حجم کشفیات میشه البته تلاش این مرزداران قیوم قابل ستایش است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار