محمدرضا بیاناتی با اشاره به ثبت ۱۴ هزار و ۵۲۸ مورد تماس اشتباه گفت: ۷ هزار و ۴۶۲ مورد تماس دریافت مشاوره، ۱۵ مورد گزارش آتش‌سوزی کذب و ۱۱۴ هزار و ۷۳۹ مورد ایجاد مزاحمت در سامانه ثبت شده است.
کد خبر: ۸۱۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ 28 January 2020
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از انجام ۳ هزار و ۳۰۰ عملیات توسط آتش‌نشانان همدان خبر داد.

به گزارش فارس، بیاناتی از انجام ۳ هزار و ۳۰۰ عملیات توسط آتش‌نشانان همدان خبر داد و اظهار کرد: امسال ۱۴۰ هزار و ۷۷ مورد تماس در سامانه ۱۲۵ ثبت شده که از این تعداد ۳ هزار و ۳۳۳ مورد منجر به عملیات شده است.

وی با اشاره به ثبت ۱۴ هزار و ۵۲۸ مورد تماس اشتباه گفت: ۷ هزار و ۴۶۲ مورد تماس دریافت مشاوره، ۱۵ مورد گزارش آتش‌سوزی کذب و ۱۱۴ هزار و ۷۳۹ مورد ایجاد مزاحمت در سامانه ثبت شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از انجام یک‌هزار و ۷۷۸ مورد عملیات اطفاء حریق خبر داد و افزود: اطفاء حریق پوشش گیاهان خودرو ۸۸۶ مورد، اماکن مسکونی ۲۰۱ مورد، وسایل نقلیه ۲۰۱ مورد، باغات و فضای سبز ۱۲۵ مورد و مراکز تجاری ۸۲ مورد بوده است.

وی تأکید کرد: یک‌هزار و ۷۶۳ عملیات اطفا حریق داخل و ۲۵ عملیات خارج از محدوده شهری انجام شده که عامل بروز ۷۰۲ حادثه آتش‌سوزی عمدی و یک‌هزار و ۶۰ حادثه غیر عمدی بوده و ۲۵ حادثه در دست بررسی کارشناسی است.

بیاناتی از نجات ۶۵ نفر در عملیات اطفا حریق خبر داد و گفت: در حوادث آتش‌سوزی ۴۵ نفر شامل ۳۰ مرد و ۱۵ زن و چهار نفر از آتش‌نشانان مصدوم شده‌اند و یک شهروند نیز جان خود را از دست داد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به انجام ۱۱۰ مورد عملیات احتیاط حریق در ۱۰ ماه امسال افزود: از این تعداد ۴۲ مورد احتیاط حریق در اماکن حساس، ۵۳ مورد به دستور شورای تأمین و ۱۵ مورد در مناسبت‌ها بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار