عبدالله فیاض اظهار کرد: از دو میلیارد و ۱۷۱ میلیون و ۱۳۰ هزار مترمکعب گاز مصرفی استان در ۹ ماهه امسال بیش از ۵۶۱ میلیون مترمکعب در بخش صنعتی بوده است.
کد خبر: ۸۱۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ 28 January 2020
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از کاهش ۱۹ درصدی مصرف گاز طبیعی در استان خبر داد و گفت: میزان مصرف گاز طبیعی در استان همدان از ابتدای سالجاری تا پایان آذرماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته به علت اعمال محدودیت در مصرف صنایع، حدود ۱۹ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایسنا،عبدالله فیاض با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال بیش از دو میلیارد و ۱۷۱ میلیون مترمکعب گاز در استان همدان مصرف شده است، افزود: در مدت مشابه سال گذشته در استان همدان دو میلیارد و ۵۷۹ میلیون و ۸۹۴ هزار مترمکعب گاز طبیعی مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ادامه داد: از دو میلیارد و ۱۷۱ میلیون و ۱۳۰ هزار مترمکعب گاز مصرفی استان در ۹ ماهه امسال بیش از ۵۶۱ میلیون مترمکعب در بخش صنعتی بوده است.

وی با بیان اینکه ۵۲ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۵۲۰ مترمکعب گاز در بخش تجاری استان همدان مصرف شده است، خاطرنشان کرد: در بخش خانگی نیز در ۹ ماهه امسال ۸۰۵ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۸۸۰ مترمکعب گاز مصرف شده است.

وی با اشاره به فعالیت جایگاه‌های سوخت استان همدان، اعلام کرد: در ۹ ماهه امسال بیش از ۷۲ میلیون و ۹۹۳ هزار مترمکعب گاز طبیعی در جایگاه‌های CNG استان مصرف شده است در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته بیش از ۷۴ میلیون و ۴۵ هزار مترمکعب گاز در این جایگاه‌ها مصرف شده بود.

فیاض با اشاره به افزایش چهار درصدی مصرف گاز در دی ماه امسال، اظهار کرد: میزان مصرف گاز طبیعی طی دی ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود چهار درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه نیروگاه شهید مفتح همدان از ابتدای سالجاری تا پایان آذرماه ۵۷۶ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۱۹۲ مترمکعب گاز مصرف کرده است، یادآور شد: اعمال محدودیت مصرف نیروگاه فقط براساس دستور دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران انجام می‌شود که از ابتدای سالجاری تا پایان دی ماه به نسبت مدت مشابه در سال قبل حدود ۷۴ درصد کاهش مصرف داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: مصرف نیروگاه شهید مفتح همدان طی دی ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۸ درصد افزایش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار