حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی نظیری یادآور شد: حرکت، بیداری و راهپیمایی‌های عراق علیه آمریکا حاصل خون شهید سردار سلیمانی بود که به ملت عراق برای نخستین بار جرأت داد تا در مقابل آمریکا بایستند.
کد خبر: ۸۱۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ 26 January 2020
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: خون سردار شهید سلیمانی خیزش جهانی علیه آمریکا به وجود آورد و امروز جهان یکپارچه در مقابل زیاده خواهی آمریکا ایستاده است.

به گزارش ایسنا، اظهار کرد: آمریکا فکر می‌کرد با ترور سردار سلیمانی می‌تواند در خاورمیانه و منطقه راحت جولان دهد، اما خداوند با شهادت سردار سلیمانی کاری کرد که امروز آمریکا باید با ذلت عراق را ترک کند.

وی نقش مدافعان حرم و در رأس آن‌ها فرمانده سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را در نابودی داعش برجسته و مهم دانست و تأکید کرد: آمریکا داعش را برای ضربه زدن به ایران آورده بود، اما سربازان انقلابی طومار ننگین داعش را در هم پیچیدند.

نظیری یادآور شد: حرکت، بیداری و راهپیمایی‌های عراق علیه آمریکا حاصل خون شهید سردار سلیمانی بود که به ملت عراق برای نخستین بار جرأت داد تا در مقابل آمریکا بایستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: عظمت و عزت ایران اسلامی مدیون ایثار و فداکاری شهیدان راه حق و فضیلت است و باید همواره یادشان را زنده نگه داریم.

نظیری با بیان اینکه در سایه فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی شهیدان و صبر و مقاومت خانواده‌های معزز آن‌ها شاهد امنیت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی هستیم، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم، سمبل ایثار و جانفشانی در راه دین و ارزش‌های الهی هستند و باید همواره خاطره آن‌ها در بین مردم زنده بماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار