محمد حسن باقری شکیب با بیان اینکه حداقل تا پنج روز آینده هیچ سامانه بارشی وارد استان نمی‌شود، تصریح کرد: بنابراین باید منتظر افزایش غلظت آلاینده‌ها و آلودگی هوا در مناطق شهری و صنعتی استان باشیم.
کد خبر: ۸۱۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ 26 January 2020
مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته حداقل دمای همدان به منفی ۱۲ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

به گزارش تسنیم، باقری شکیب اظهار داشت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در برخی ساعات مه آلود و همراه با افزایش غلظت آلاینده‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه حداقل تا پنج روز آینده هیچ سامانه بارشی وارد استان نمی‌شود، تصریح کرد: بنابراین باید منتظر افزایش غلظت آلاینده‌ها و آلودگی هوا در مناطق شهری و صنعتی استان باشیم.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه سرمای هوا تا روز سه شنبه در استان پایدار است، ابراز کرد: از روز سه شنبه به بعد، به تدریج دمای هوای استان گرم می‌شود.

باقری شکیب به وضعیت دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت اسدآباد با حداکثر دمای ۵ درجه سانتی‌گراد به عنوان گرمترین نقطه استان و همدان و بهار با حداقل دمای منفی ۱۲ درجه، به عنوان سردترین شهرستان‌های استان ثبت و گزارش شده است.

وی افزود: دمای شهرستان همدان نیز در روز گذشته در سردترین ساعات منفی ۱۲ درجه سانتی‌گراد بوده و در گرمترین حالت نیز عدد ۲ درجه را نشان داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار