فرماندار شهرستان نهاوند گفت: شهادت سردار سلیمانی نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرد و ایشان همواره تا زمانی‌که بود مایه وحدت و انسجام ملت بودند و زمانی هم که رفتند و آسمانی شدند باز هم باعث وحدت و انسجام بیش‌تر شدند و ما باید قدردان تلاشهای سردار دلها باشیم.
کد خبر: ۸۱۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷ 25 January 2020

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: شهادت سردار سلیمانی نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرد و ایشان همواره تا زمانی‌که بود مایه وحدت و انسجام ملت بودند و زمانی هم که رفتند و آسمانی شدند باز هم باعث وحدت و انسجام بیش‌تر شدند.
 
به گزارش تابناک همدان از نهاوند، ناصری در کارگروه اداری شهرستان نهاوند که با حضور امام جمعه شهرستان و مدیران و خبرنگاران برگزار شد، افزود: اگر توفیقی در شهرستان نهاوند شده مدیون نگاه بلند امام جمعه محترم  هستیم.

وی ضمن قدر دانی از تلاش شهردار و مجموعه شهرداری و شورا جهت اقدامات انجام شده، خاطر نشان ساخت: تاجایی که امکان داشته در حوزه عمران شهری، تلاش شده جوابگوی مطالبات مردم باشیم و مدیری که جهت خدمت به مردم، برای خودش تعهد ایجاد می‌کند باید از او تقدیر کرد. 

ناصری با بیان اینکه، قیصریه (خیابان سعدی) شرایط سخت خودش را پشت‌سر گذاشته،، تصریح کرد:  بعد از اجرایی شدن طرح، همه عزیزان خواهند دید که این معطلی و مشکلات فعلی ارزشش را داشته است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به مبحث انتخابات پرداخت، افزود: انتخابات در تمام مراحل انقلاب مهم بوده و به تعبیری انقلاب و نظام را بیمه کرده است و طبق فرموده‌های مقام معظم رهبری که همواره بیان کرده‌اند، انتخابات را به عنوان مظهر حماسه سیاسی باید دانست و انتخابات در ایران، پیام مهمی برای همگان دارد و آن ظرفیت جمهوری اسلامی است.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه امروز به لطف خدا، همراهی مسئولین و همدلی مردم، ثبات سیاسی جمهوری اسلامی ایران محور دنیا قرار گرفته است، یاد آور شد: نهاوند برای انتخابات پیش‌رو، بر اساس قانون، مثل تمام شهرستان‌های استان و کشور آمادگی کامل برای برگزاری را دارد. 

ناصری با اشاره به اینکه وقت و زمانی که بخواهیم وارد حواشی بشویم را نداریم، خاطر نشان ساخت: با کمک مدیران همکار و قانونی که ما را مکلف و موظف کرده بی‌طرف باشیم، انتخاباتی سالم برگزار خواهیم کرد و ما امانت‌دار مردم هستیم، قرار است انتخابات سالمی در شهرستان برگزار شود.و از همه مدیران می‌خواهیم بنا بر مُر قانون عمل کنند.
 
ما امانت‌دار مردم هستیم/ برگزاری انتخابات سالم در نهاوند/ انتخابات مظهر حماسه سیاسی است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار