مهدی جعفری گفت: مددکار موظف است نسبت به شناسایی افراد و خانواده‌های نیازمند آموزش به تفکیک نیاز‌های دینی، اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی اقدام و مخاطبان را براساس سن، تحصیلات، حرفه و نیاز به کارشناس فرهنگی اداره معرفی و در دوره‌های ذکر شده شرکت کند.
کد خبر: ۸۱۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶ 25 January 2020
معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۲ هزار و ۷۰۶ نفر از مددجویان از برنامه‌های آموزش خانواده این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش ایسنا، جعفری با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش خانواده برای ۱۲ هزار و ۷۰۶ نفر افزود: ۶۹۲ میلیون تومان از اعتبارات دولتی، کمک‌های مردمی و صدقات در این زمینه هزینه پرداخت‌شده است.

وی در ادامه بیان کرد: اخلاق اسلامی، احکام، زندگی به سبک اهل‌بیت (ع)، آسیب‌های اجتماعی و پیام‌های اخلاقی، اجتماعی و قانونی آن، فرزندپروری، تغذیه و طب اسلامی، مشاوره حقوقی و مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله مسائلی است که در برنامه‌های فرهنگی برای مددجویان توسط اساتید حوزه و دانشگاه ارائه می‌شود.

جعفری همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: این دوره‌ها برای زنان سرپرست خانوار و مطلقه، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، مستعدان اشتغال و خودکفایی، همسران جوان و سالمندان برگزار می‌شود.

وی گفت: مددکار موظف است نسبت به شناسایی افراد و خانواده‌های نیازمند آموزش به تفکیک نیاز‌های دینی، اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی اقدام و مخاطبان را براساس سن، تحصیلات، حرفه و نیاز به کارشناس فرهنگی اداره معرفی و در دوره‌های ذکر شده شرکت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار