حجت علیخانی ادامه داد: یکی از مشکلات شهر رزن نبود هتل مجهز در این شهر بود که ساخت یک مجتمع اقامتی در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر رزن قرار گرفت.
کد خبر: ۸۱۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷ 25 January 2020
فارس من| مجتمع اقامتی رزن سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
شهردار رزن گفت: تالارپذیرایی و سوئیت‌های اقامتی رزن سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فارس از همدان، «با توجه به اینکه شهرستان رزن در شمالی‌ترین نقطه استان همدان واقع شده و در مسیر تردد مسافران زیادی قرار دارد، نیازمند زیرساخت‌های گردشگری علی الخصوص احداث هتل است.

شهرستان رزن با کمبود تاسیسات گردشگری روبرو بوده و تنها یک مهمانپذیر فعال در این شهرستان وجود دارد و با توجه به اینکه اغلب مسافران درخواست هتل را دارند، این کمبود به شدت احساس می‌شود»

شهردار رزن اظهار کرد: رزن یکی از دروازه‌های اصلی ورودی غرب کشور محسوب می‌شود که در طول سال مسافران زیادی از این شهر تردد می‌کنند.

حجت علیخانی ادامه داد: یکی از مشکلات شهر رزن نبود هتل مجهز در این شهر بود که ساخت یک مجتمع اقامتی در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر رزن قرار گرفت.

وی بیان کرد: هدف از ساخت این مجتمع علاوه بر ایجاد محلی برای اسکان مسافران، درآمدزایی برای شهرداری و ایجاد اشتغال است.

شهردار رزن با بیان اینکه این مجتمع شامل تالار پذیرایی و ۱۵ سوئیت اقامتی است خاطرنشان کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۳۰۰ مترمربع با مشارکت بخش خصوصی در دست ساخت است.

وی با اشاره به احداث آن در ۳ طبقه و ۳ هزار مترمربع زیربنا افزود: این پروژه تاکنون بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

علیخانی با اشاره به اینکه عملیات احداث مجتمع سال ۹۷ آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود سال آینده به اتمام برسد افزود: برای ساخت این مجتمع بیش از ۸ میلیارد تومان مورد نیاز است که تا به امروز ۴ میلیارد تومان هزینه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار