مراسم تودیع و معارفه سرپرست بیمارستان آتیه همدان برگزار شد و حسن عروتی‌موفق به عنوان سرپرست جدید معرفی و از زحمات عبادالله فدایی اطهر تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۸۱۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ 24 January 2020
عبدالله فدایی‌اطهر سرپرست قبلی بیمارستان آتیه همدان در خصوص برکناری‌اش از این مسئولیت گفت: مسوولان تصمیم گرفتند نمانم، اما این ادعا که عملکردم ضعیف بود را رد می‌کنم.

به گزارش فارس، تودیع فدایی‌اطهر که یکی از پزشکان مدافع حرم نیز هست با برخی شنیده‌ها و صحبت‌ها همراه بود، شنیده‌هایی مبنی بر اینکه مدیر درمان تأمین اجتماعی استان به خاطر مسائل سیاسی و یا فشار از سوی برخی مجبور به برکناری فدایی‌اطهر شده است.

البته عده‌ای هم موضوع عملکرد ضعیف او در مدت مسئولیت در بیمارستان آتیه را مطرح می‌کنند که خبرگزاری فارس برای دریافت این پاسخ هم با علیرضا صفری مدیر درمان تأمین اجتماعی استان و هم عبدالله فدایی‌اطهر ارتباط برقرار کرد.

علیرضا صفری به دلیل بیماری نتوانست پاسخگوی سوالات ما باشد، اما ارتباط با فدایی‌اطهر برقرار شد و او نیز به سوالات پاسخ داد.

وی با بیان اینکه این جابه‌جایی با نظر مسوولان انجام شده است گفت: به نظرم این تصمیم اتفاق خوبی است، زیرا از این به بعد من هم با فراغ بال بیشتری به کارهایم می‌پردازم.

فدایی‌اطهر در پاسخ به این مطلب که شما این ادعا که تغییر شما به خاطر اعمال فشار و مسائل سیاسی انجام شده را قبول دارید؟ افزود: این ادعا صحت ندارد، ممکن است هر موضوعی مطرح شود، هرچند از این تغییر ناراحت نیستم.

وی گفت: این موضوع در اختیار مجموعه است که نیرویی کار کند یا خیر، مسوولان تصمیم‌گرفته‌اند که این همکاری ادامه پیدا نکند و من هم از این تصمیم ناراحت نیستم.

فدایی‌اطهر در پاسخ به اینکه برخی عنوان می‌کنند این تغییر به خاطر عملکرد ضعیف شما بوده است اظهار کرد: این موضوع را به هیچ وجه قبول ندارم، زیرا وضعیت دوران مدیریتی بنده شفاف و قابل ارزیابی است.

وی با تاکید بر اینکه باید ارزیابی واقعی مطابق با شاخص‌های روز انجام شود و ملاک آن هم کارشناسان هستند گفت: طبق نظر کارشناسان و ارزیابی‌های صورت گرفته نه تنها در هیچ حوزه‌ای افت شاخص نداشتیم که با توجه به شرایط کشور نسبت به قبل در برخی از شاخص‌ها با رشد نیز مواجه بودیم.

فدایی‌اطهر بیان کرد: با کاهش ارزش پول کشور، وضعیت سختی را در تهیه دارو و تجهیزات داشتیم و در ساخت و ساز‌ها نیز مقطعی افت کردیم، اما در مجموع در آنچه مربوط به سیستم درمان بود و مسوولیت داشتم، سعی کردیم این مسئله نمود پیدا نکند.

وی گفت: در این مدت نه خدمات کاهش داشت و نه تاخیری در روند افتتاح اقدامات عمرانی داشتیم، با شرایط موجود وضعیت خوبی را هم شاهد بودیم که معتقدم تحقق این مهم نتیجه همکاری تمام افراد فعال در یک مجموعه است نه فقط یک فرد.

وی خاطرنشان کرد: مسوول ارشد مختار است نیروهایش را انتخاب کند، جایی هم که ببیند نیاز به همکاری نیست تصمیم لازم را می‌گیرد و قانون هم این اختیار را به او داده است.

فدایی‌اطهر در پاسخ به این مطلب که چرا برخی تأکید دارند مدیریت درمان تحت فشار برخی این تغییر را انجام داده است گفت: اطلاعی در این زمینه ندارم و می‌شود حدس و گمان زد، اما بر این اساس صحبتی نمی‌کنم، شاید صحیح هم نباشد.

وی با اشاره به اینکه سیستم تامین اجتماعی اقتصادی است و هدف مجموعه ایجاد خدمات مطلوب برای بیمه‌شدگان است اضافه کرد: در مجموع با توجه به شرایط به وجود آمده در کشور جای سوال بود که آیا می‌توانستیم خدمات را مطلوب کنیم و از منابع و خدمات موجود بهتر استفاده کنیم؟ این موضوع نه به عنوان یک بخش و استان همدان بلکه در حوزه کشور مطرح می‌شد.

فدایی‌اطهر با بیان اینکه به شدت روی اقتصاد مقاومتی تاکید داشتم و به آن معتقدم افزود: ایران در شرایط خاصی قرار دارد و شرایط اقتصادی کشور دچار چالش‌های خاصی شده و باید به هر نحوی کمک کنیم تا مردم در حوزه اقتصادی احساس آرامش بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید بدانند آسیب‌های جدی ندیده‌ایم و در بخش درمان نیز می‌توانیم خدمات مطلوب ارائه دهیم بیان کرد: گفتن این موضوعات کار آسانی نیست که امیدوارم با اقدامات مناسب آینده خوبی برای مردم رقم بخورد.

فدایی‌اطهر با بیان اینکه هنوز در بیمارستان آتیه به عنوان پزشک فعالیت خواهم کرد گفت: به این موضوع که در این حوزه می‌توانم به بیماران خدمت کنم افتخار می‌کنم.

وی در ادامه سخنانش گفت: در مدت مدیریتم بر رشد رفاه سازمان تأکید داشتم چراکه این مجموعه همان طور که از اسمش پیداست باید در این حوزه ورود کند، زیرا هرچه رفاه اجتماعی مردم را به لحاظ ارائه خدمات بالا ببریم رضایتمندی بیشتری ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه در این بخش تلاش‌های زیادی شده، اما جای کار بسیار است افزود: در این حوزه از دید کارشناس می‌توانم صحبت کنم و معتقدم با هزینه‌های کم می‌توان بهره‌وری بیشتری ارائه کرد.

فدایی‌اطهر در پایان انتخاب دکتر عروتی‌موفق به عنوان سرپرست جدید بیمارستان آتیه را به فال نیک گرفت و افزود: ایشان فردی مومن، معتقد و متعهد است و با آرزوی موفقیت، امیدوارم بتوانند مشکلات این مجموعه را حل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار