سیده کوثر سیدی خاطرنشان کرد: به منظور تامین کادر درمان درمانگاه و ارائه خدمات بیشتر برای مراجعین از ابتدای آبان ماه امسال درصدد جذب دندانپزشک برای درمانگاه هستیم.
کد خبر: ۸۱۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 24 January 2020
رئیس درمانگاه تامین اجتماعی رزن از پیگیری جذب دندانپزشک برای این مرکز درمانی خبر داد.
 
به گزارش فارس، سیدی اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال ۳۲ هزار و ۴۸۲ بیمار به پزشکان درمانگاه تامین اجتماعی رزن مراجعه کرده و از خدمات درمانی بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه مراجعه این بیماران نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۷ هزار و ۵۸ نفر بود ۱۶ درصد افزایش داشت گفت: ۲۸ هزار و ۷۴۹ قلم دارو به ارزش ۳۴۴ میلیون و ۷۷۷ هزار تومان به صورت رایگان در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵۲ درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی رزن خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه امسال ۲ هزار و ۶۷ نفر به آزمایشگاه درمانگاه مراجعه کرده‌اند که برای آن‌ها ۶ هزار و ۲۸۰ مورد آزمایش انجام شده است.

وی با بیان اینکه میزان رضایتمندی از این واحد افزایش ۱۴ درصدی داشته و در حال حاضر به ۹۱ درصد رسیده است تصریح کرد: علاوه بر ارائه خدمات پزشکی، خدمات دندانپزشکی رایگان نیز تا پایان مهرماه به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شد که یک‌هزار و ۹۶۸ نفر از خدمات ترمیم، کشیدن دندان، جرم‌گیری و دیگر خدمات بهره‌مند شدند.

سیدی از افزایش ۲۰ درصدی رضایتمندی مراجعه‌کنندگان واحد پاراکلینیکی خبر داد و افزود: در بخش‌های خدمات مامایی ۲ هزار و ۸۰۴ نفر و در بخش نوار قلب و سرم‌تراپی ۵ هزار و ۹۴۹ بیمار از خدمات مربوطه استفاده کرده‌اند.

وی از ارائه خدمات رفاهی به مراجعه‌کنندگان سخن گفت و افزود: در حوزه نظام ارجاع خدمات رفاهی به بیماران ارائه می‌شود که بر اساس آن برای بیمارانی که نیازمند حضور در بیمارستان آتیه و پلی‌کلینیک شهید شهبازی هستند بدون حضور بیمار نوبت گرفته می‌شود.

 رئیس درمانگاه تامین اجتماعی رزن افزود: علاوه بر آن انواع استراحت‌های پزشکی و تایید پروتز در این مرکز انجام و از مراجعه به مرکز استان جلوگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تامین کادر درمان درمانگاه و ارائه خدمات بیشتر برای مراجعین از ابتدای آبان ماه امسال درصدد جذب دندانپزشک برای درمانگاه هستیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد رضا احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
سلام و عرض خسته نباشید
میخواستم از ارائه خدمات خوب درمانگاه تشکر کنم
از پذیرش درمانگاه گرفته تا پزشکان
از آقای رسولی بذیرش درمانگاه کمال تشکر و قدر دانی را دارم ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار