عباس صوفی با بیان این که به مناسبت گرامی‌داشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرداری همدان بیش از ۷۰ عنوان برنامه با عنوان ما انقلابی می‌مانیم تدارک دیده است گفت: با هماهنگی واحد اجتماعی و فرهنگی مناطق چهارگانه شهرداری و مشارکت کارگروه مساجد، جشن‌های دهه فجر تحت عنوان " ۴۱ محله، ۴۱ مسجد و ۴۱ جشن" در این ایام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸ 22 January 2020
شهردار همدان گفت: شهرداری همدان بیش از ۷۰ عنوان برنامه با عنوان "انقلابی می‌مانیم" به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر برگزار می‌کند.

به گزارش تسنیم، صوفی با بیان این که به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن پیروزی انقلاب ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان و شهرستان همدان تشکیل شده است اظهار داشت: بر اساس شرح وظایف تعیین شده در این ستاد، مسئولیت کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی شهر به شهرداری همدان محول شده است.

وی افزود: به منظور فضاسازی و تزئینات محیط شهری، هماهنگی و مشارکت در آذین بندی اماکن، میادین و معابر عمومی شهر، ایجاد یادمان‌ها و یادبود‌هایی مناسب با این ایام عزیز، حمایت و ایجاد بستری مناسب برای مشارکت خودجوش شهروندان، محلات، تشکل‌ها و مراکز فرهنگی و تبلیغی، و نیز ساماندهی سیستم حمل و نقل عمومی جهت ارائه خدمات مناسب در این دهه و همچنین برگزاری جشن‌ها و مشارکت در برگزاری مراسمات ویژه این ایام مناطق و سازمان‌های شهرداری همدان به طراحی و تدوین برنامه‌هایی ویژه مشغولند.

وی با بیان این که به مناسبت گرامی‌داشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرداری همدان بیش از ۷۰ عنوان برنامه با عنوان ما انقلابی می‌مانیم تدارک دیده است گفت: با هماهنگی واحد اجتماعی و فرهنگی مناطق چهارگانه شهرداری و مشارکت کارگروه مساجد، جشن‌های دهه فجر تحت عنوان " ۴۱ محله، ۴۱ مسجد و ۴۱ جشن" در این ایام برگزار می‌شود.

شهردار همدان با اشاره به این که مناطق چهارگانه همدان با پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران آذین‌بندی می‌شوند عنوان کرد: نصب بنر با فرمایشاتی از بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، آذین‌بندی ساختمان‌های متعلق به شهرداری، برپایی نمایشگاه‌های عکس انقلاب، آذین‌بندی ورودی‌های شهر و پل‌ها و برنامه نورافشانی در چندین نقطه از شهر همزمان با آغاز دهه مبارک فجر از دیگر برنامه‌های شهرداری همدان در گرامیداشت یوم الله دهه فجر است.

صوفی با اشاره به این که اتوبوس‌های شهری و تاکسی‌ها نیز در این ایام مزین به پرچم ایران می‌شوند تصریح کرد: همزمان با سالگرد ورود امام راحل رژه تاکسی‌ها را در سطح شهر همدان خواهیم داشت.

وی با بیان این که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز جشن‌های انقلاب را در فرهنگسرا‌های شهرداری برگزار می‌کند تاکید کرد: برگزاری انواع نمایشگاه‌های عکس در نگارخانه‌ها، برگزاری نشست‌های تخصصی ادبی با موضوع انقلاب، برگزاری محفل ادبی روایتگری انقلاب، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، و برگزاری اردو‌های خاطرات انقلاب از دیگر برنامه‌های این سازمان در دهه مبارک فجر است.

شهردار همدان افزود: علاوه بر صدور مجوز رایگان برای نصب بنر‌های سایر دستگا‌ها و ارگان‌ها در سطح شهر، سازمان سیما و منظر شهرداری، بیلبورد‌های شهری را نیز به اکران تصاویری با موضوع انقلاب اختصاص می‌دهد.

صوفی با اشاره به این که اربعین سردار دل‌ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همزمان با روز پیروزی انقلاب اسلامی است گفت: به همین خاطر در روز ۲۲ بهمن ماه، برنامه‌های ویژه‌ای را به منظور گرامیداشت یاد این شهید بزرگوار و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهر تدارک دیده‌ایم.

وی با اشاره به این که اعضای محترم شورای اسلامی شهر همدان، مدیران و کارمندان شهرداری همراه با مردم در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن حضور خواهند داشت تاکید کرد: در این برهه حساس برگزاری هر چه باشکوه‌تر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب و مشارکت گسترده مردم در برنامه‌ها و راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن نقشه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب خواهد کرد و بیعتی دوباره با میثاق‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار