سیدمسعود عسگریان با اشاره به تردد خودرو‌های تاکسی ون در پیاده راه اکباتان و تا مقابل مسجد صاحب الزمان (عج)، گفت: تردد ون در پیاده راه اکباتان تا مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) بلامانع بوده و ادامه تردد تا میدان امام (ره) فاقد وجاهت ضوابط پیاده راه است.
کد خبر: ۸۱۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴ 22 January 2020
رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی شورای اسلامی شهر همدان گفت: تردد خودرو‌های ون تا میدان امام (ره) همدان فاقد وجاهت ضوابط پیاده راه بوده و غیرقانونی است.

به گزارش مهر، سیدمسعود عسگریان خاطرنشان کرد: پیش از اجرای طرح پیاده‌راه، فضای تردد خودرو‌های عمومی نیز لحاظ شده بود، اما دستخوش تغییرات شد و قرار نبود ون‌ها به این پیاده راه ورود پیدا کنند.

وی افزود: حضور وانت بار‌ها برای تخلیه بار در این پیاده راه به صورت زمانبندی شده مشکلی ندارد.

مرکز مطالعات بازوی مشورتی و اتاق فکر شوراست

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان هم در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد این مرکز پرداخت و گفت: مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورا بازوی مشورتی و اتاق فکر شورا به شمار می‌رود که در راستای تسهیل امور و ارائه خدمات بهتر به شهروندان، مجموعه مدیریت شهری را یاری می‌رساند.

ابراهیم مولوی برگزاری نشست‌های شهر اندیشی و همایش‌های علمی را یکی از وظایف مهم مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورا برشمرد و اضافه کرد: اینگونه برنامه‌ها در راستای ارتقای سطح آگاهی و اشراف قوانین و مقررات جدید شورای عالی استان‌ها، مجلس شورای اسلامی و آئین‌های اجرای مصوبه دولت با هدف ایجاد همفکری و همدلی وحدت رویه عملکردی در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری است.

مولوی افزود: مرکز مطالعات شورا با بهره‌گیری از توانمندی اساتید و نخبگان شهری در راستای وظایف خود در حال حرکت است و آمادگی این را دارد تا به صورت رایگان تمامی یافته‌های علمی خود را در اختیار تمامی شهروندان قرار دهد.

وی همچنین با اشاره به پیاده راه شدن خیابان‌های بوعلی و اکباتان و میدان امام (ره)، تاکید کرد: شهرداری در بودجه‌ها و پروژه‌های عمرانی ۴ خیابان باقی مانده را برای پیاده راه سازی لحاظ کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار