مدیر بورس منطقه‌ای همدان افزود: ۴۲ درصد معاملات انجام شده در بورس همدان مربوط به خرید سهام و ۵۸ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.
کد خبر: ۸۱۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ 22 January 2020
مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: دی ماه امسال تعداد ۴۳۹ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۳۰۱ سهم متعلق به ۵۲۵ شرکت در بورس همدان معامله شد.

به گزارش مهر، علی اسکندری اظهار داشت: دی ماه امسال تعداد ۴۳۹ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۳۰۱ سهم متعلق به ۵۲۵ شرکت به ارزش ۲ هزار و ۷۷۶ میلیارد و ۱۰۵ میلیون و ۷۸۷ هزار و ۶۵۹ ریال در تالار بورس منطقه‌ای استان همدان دادوستد شد.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان افزود: ۴۲ درصد معاملات انجام شده در بورس همدان مربوط به خرید سهام و ۵۸ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

وی گفت: بر این اساس و با توجه به ۲۲ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه‌ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد، روزانه ۱۲۶ میلیارد و ۱۸۶ میلیون و ۶۲۶ هزار و ۷۱۳ ریال بوده است.

اسکندری گفت: متوسط ارزش دادوستد انجام شده در دی ماه نسبت به آذرماه، ۱۱۶ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در این ماه شرکت‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، سیمان فارس و خوزستان و مس شهید باهنر به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان عنوان کرد: همچنین بورس منطقه‌ای همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های آموزشی و فراهم کردن امکان بازدید از تالار کرده که در آذر ماه ۲۵۸ نفر در دوره‌های آموزشی بورس همدان شرکت کردند.

اسکندری اضافه کرد: شاخص کل بورس در پایان دی ماه معادل ۴۰۹ هزار و ۸۰۸ واحد بود که نسبت به ماه گذشته ۵۵ هزار و ۸۱۱ واحد افزایش یافت.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان یادآور شد: شاخص کل فرابورس نیز با ۷۴۲ واحد افزایش به ۵ هزار و ۳۱ واحد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار