مرتضی امیری گفت: به منظور تامین نیاز‌های مردم آسیب‌دیده از سیل به ویژه کودکان و نوجوانان در استان سیستان و بلوچستان، گروه جهادی شهدای گمنام با همکاری موسسات هفت بهشت، حافظان کلام وحی، خیریه نجف اشرف و جامعه القرآن پایگاه نوژه در نظر دارد تا نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین، سازمان‌های مرتبط و مردم نوعدوست استان همدان برای هموطنان خود در سیستان و بلوچستان اقدام کند.
کد خبر: ۸۱۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳ 22 January 2020
مسئول گروه جهادی شهدای گمنام همدان گفت: طرح جمع آوری اسباب بازی برای کودکان سیل زده سیستان و بلوچستان با هدف ایجاد نشاط و کاهش آسیب‌های روحی در کودکان مناطق سیل زده به همت استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، امیری اظهار داشت: با وقوع وقوع سیل و آبگرفتگی در استان سیستان و بلوچستان و شدت گرفتن طغیان رودخانه‌های فصلی که سبب زیرآب رفتن بسیاری از شهرستان‌های این استان به ویژه در جنوب سیستان و بلوچستان شده است، بسیاری از هموطنان ناچار به خروج از منازل مسکونی خود شده اند.

وی افزود: به منظور تامین نیاز‌های مردم آسیب‌دیده از سیل به ویژه کودکان و نوجوانان در استان سیستان و بلوچستان، گروه جهادی شهدای گمنام با همکاری موسسات هفت بهشت، حافظان کلام وحی، خیریه نجف اشرف و جامعه القرآن پایگاه نوژه در نظر دارد تا نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین، سازمان‌های مرتبط و مردم نوعدوست استان همدان برای هموطنان خود در سیستان و بلوچستان اقدام کند.

مسئول گروه جهادی شهدای گمنام همدان بیان کرد: طرح جمع آوری و ارسال اسباب بازی، لوازم التحریر، کتاب قصه و ... برای ایجاد نشاط و کاهش آسیب‌های روحی در کودکان مناطق سیل زده انجام می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه‌های موسسه هفت بهشت زندگی واقع در میدان پیشاهنگی، موسسه حافظان کلام وحی واقع در جولان، موسسه خیریه نجف اشرف و گروه جهادی شهدا گمنام واقع در کوی امام خمینی (ره) و جامعه القرآن پایگاه نوژه تحویل دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار