علی فردوسی‌پور با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این رویداد رقابتی تا پایان ساعت ادارای یکم اسفند ماه ۱۳۹۸ است، تصریح کرد: این رویداد به دنبال کشف استعداد‌های بومی در حوزه‌های مختلف تولیدات دیجیتال است که به صورت حضوری و ۴۸ ساعته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸ 19 January 2020
مدیر مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی استان همدان گفت: نخستین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی از صبح روز چهار شنبه ۲ بهمن ماه ۹۸ با حضور گسترده فعالان این عرصه در همدان آغاز می‌شود.

به گزارش تسنیم، علی فردوسی‌پور از برگزاری نخستین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی در همدان خبر داد و اظهار داشت: متولی برگزاری این رویداد مرکز متنا (مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی) در مجموعه سازمان فضای مجازی بسیج است.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این رویداد رقابتی تا پایان ساعت ادارای یکم اسفند ماه ۱۳۹۸ است، تصریح کرد: این رویداد به دنبال کشف استعداد‌های بومی در حوزه‌های مختلف تولیدات دیجیتال است که به صورت حضوری و ۴۸ ساعته برگزار می‌شود.

مدیر مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به زمان برگزاری رویداد گفت: این رویداد از صبح روز چهار شنبه ۲ بهمن ۹۸ آغاز می‌شود و تا ۴۸ ساعت ادامه دارد و شرکت کنندگان با حضور در محل برگزاری اقدام به تولید و ارائه محتوای خود می‌کنند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان می‌توانند در حوزه‌های پویانمایی (انیمیشن کوتاه، استاپ موشن، کمیک موشن، کات اوت، موشن گرافیک و ...)، نرم افزار تلفن همراه (اپلیکیشن تحت اندروید)، بازی سازی (بازی تلفن همراه تحت اندروید)، آیتم تصویری (کلیپ و نماهنگ و...)، پوستر و عکس نوشت شرکت کنند، گفت: به دلیل رقابتی بودن این رویداد موضوع تولیدات در صبح اولین روز این رویداد اعلام می‌شود.

فردوسی‌پور اظهار داشت: در این رویداد از ظرفیت گردان‌های سایبری بسیج کشور برای انتشار تولیدات انجام شده به کار گیری شده و ضمن حمایت از تولیدات فاخر، مراحل تجاری سازی تولیدات توسط سازمان فضای مجازی بسیج نیز انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه افراد برگزیده در مرحله استانی، در رویداد کشوری شرکت می‌کنند پس داشتن تجهیزات لازم برای شرکت در این رویداد بر عهده گروه‌های شرکت کننده است، افزود: علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد در ارتباط تلگرامی با شماره ۰۹۰۳۲۱۷۷۴۶۰ و یا ID تلگرامی https://t.me/cyberhmd تماس گرفته و اطلاعات فردی خود یا گروه و حوزه مورد نظر خود را به همراه شماره تماس اعلام کنند.

مدیر مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه این مرکز در چند سال اخیر رشد خوبی داشته است، عنوان کرد: آماده حمایت و همکاری با گروه‌های تولید محتوای انقلابی در حوزه‌های انواع پویا نمایی، اپلیکیشن، بازی و انواع گرافیک هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار