آیت الله حبیب الله شعبانی خواستار ایجاد سیستم ارزیابی مبلغان شد و گفت: قطعاً اگر اقدامات مبلغان مورد ارزیابی قرار گیرد و افرادی که موفق هستند مورد تقدیر قرار گیرند، نه تنها مجموعه بلکه در بین دانش آموزان نیز اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.
کد خبر: ۸۱۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸ 18 January 2020
نماینده، ولی فقیه در استان همدان خواستار ایجاد سیستم ارزیابی مبلغان شد وگفت: ضرورت آموزش نحوه ارتباط طلاب با نوجوانان، بر کسی پوشیده نیست، بنابراین نباید نسبت به این موضوع غفلت ورزیم.

به گزارش ایکنا آیت الله شعبانی با بیان اینکه با افزایش سهمیه استان در طرح «امین» دست استان بازتر خواهد بود، گفت: آنچه در اجرای طرح امین ضرورت دارد، نظارت قوی بر خروجی‌های این طرح است.

وی بابیان اینکه باید بررسی شود افرادی که در این طرح مشغول هستند برآیند کار‌های آنان چه بوده و به درستی و دقت عملکرد آن‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد، گفت: باید از ظرفیت‌های موجود به درستی استفاده کنیم.

امام جمعه همدان یادآور شد: می‌توان دوره‌هایی را برای طلاب حاضر در این طرح برگزار کرد تا به نتیجه مطلوب خود برسیم.

وی ادامه داد: کار در این زمینه، دارا بودن روحیه، هنر و فهم زبان دانش آموزان را نیاز دارد و لذا برای رسیدن به این شرایط نیازمند گزینش و ارزیابی اولیه نیرو‌ها هستیم.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان بهره برداری از دستاورد‌های طلاب موفق را بسیار مثمر ثمر عنوان کرد و گفت: ضرورت آموزش نحوه ارتباط طلاب با نوجوانان، بر کسی پوشیده نیست، بنابراین نباید نسبت به این موضوع غفلت ورزیم.

وی اثر گذاری مبلغان طرح امین را بیشتر از حضور‌های مناسبتی مبلغان دانست وگفت: مبلغ طرح امین هر روز با دانش آموزان ارتباط دارد و این ارتباط می‌تواند اثرات بهتری را در بین دانش آموزان ایجاد کند؛ در حالی که برای حضور موقتی و چند روزه مبلغان در مناسبت‌های مختلف، خروجی چندان زیادی را نمی‌توان متصور شد.

شعبانی خواستار ایجاد سیستم ارزیابی مبلغان شد و گفت: قطعاً اگر اقدامات مبلغان مورد ارزیابی قرار گیرد و افرادی که موفق هستند مورد تقدیر قرار گیرند، نه تنها مجموعه بلکه در بین دانش آموزان نیز اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

وی به حضور دانش آموزان در نماز‌های جمعه نیز اشاره کرد و گفت: اگر قرار است دانش آموزان به نماز جمعه بیایند بهتر است با واگذار کردن مسئولیت‌های مختلفی در نحوه اجرای نماز جمعه، آن‌ها را هم دخیل کنیم، چرا که احساس مسئولیت در دانش‌آموزان، زمینه ساز ارتباط بهتر با نماز جمعه خواهد بود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در برخی از روستا‌ها روحانی وجود ندارد، اظهار داشت: اگر شرایطی فراهم شود که معلم‌هایی را از حوزه جذب کنیم و به روستا‌ها بفرستیم، با این کار هم کار آموزش و پرورش از نظر حضور معلم انجام خواهد شد و هم کار روحانیت محقق می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار