حسن حسنی افزود: با توجه به کاهش قیمت دام زنده، نرخ‌های جدید از سوی اتحادیه صنف قصابان به واحد‌های مربوطه اعلام شده که در مقایسه با نرخ پیشین هر کیلو ۵ هزار تومان کاهش داشته است.
کد خبر: ۸۱۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶ 18 January 2020
رئیس اتاق اصناف نهاوند گفت: با کاهش قیمت دام زنده در میدان دام نهاوند قیمت تعیین شده گوشت در قصابی‌ها هفت درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایسنا، حسنی با بیان اینکه با کاهش قیمت دام زنده در میدان دام نهاوند قیمت تعیین شده گوشت در قصابی‌ها هفت درصد کاهش داشت اظهار کرد: در حال حاضر در میدان دام این شهرستان هر کیلو گوسفند زنده ۷۳ تا ۷۴ هزار تومان و گوساله هر کیلو ۵۷ تا ۶۰ هزار تومان به مشتریان ارائه می‌شود.

وی افزود: با توجه به کاهش قیمت دام زنده، نرخ‌های جدید از سوی اتحادیه صنف قصابان به واحد‌های مربوطه اعلام شده که در مقایسه با نرخ پیشین هر کیلو ۵ هزار تومان کاهش داشته است.

رئیس اتاق اصناف نهاوند گفت: بر اساس نرخ جدید، قیمت هر کیلو گوشت خورشتی گوساله ۷۰ هزار تومان و گوسفندی ۸۵ هزار تومان اعلام شده است.

وی بیان کرد: همچنین نرخ هر کیلو گوشت چرخ کرده و آبگوشتی گوساله به ترتیب ۶۵ و ۵۵ هزار تومان و چرخ کرده و آبگوشتی گوسفند به ترتیب ۷۵ و ۶۵ هزار تومان اعلام شده است.

حسنی رعایت نرخ جدید از سوی واحد‌های صنفی قصابی را لازم عنوان کرد و گفت: مسوولان واحد‌های صنفی موظفند هنگام فروش گوشت نرخ‌های جدید را رعایت کنند در غیر این صورت با متخلفان برابر با قانون رفتار شده و به تعزیرات معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه بهترین ناظران برای جلوگیری از تخلف واحد‌های صنفی خود مردم هستند اضافه کرد: اگرچه بازرسان ما در سطح شهر از صبح تا غروب مشغول نظارت هستند، اما مردم بهترین ناظران بر قیمت‌ها هستند و می‌توانند در صورت گرانفروشی واحد‌های صنفی آن را به اطلاع اتحادیه برسانند و مطمئن باشند به شکایات رسیدگی خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف نهاوند گفت: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف و عدم رعایت قیمت‌ها مراتب را به شماره ۱۲۴ و یا تلفن اتاق اصناف به شماره ۳۳۲۴۳۷۰۵ گزارش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار