ساسان رستمی از صدور ۵۰۰ کارت هوشمند برای وانت بار‌های اسدآبادی خبر داد و اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای ۲۰۰۰ وانت بار بوده که صدور کارت هوشمند برای این وانت بار‌ها توسط انجمن صنفی رانندگان شهرستان آغاز شده و تاکنون تعداد ۵۰۰ کارت هوشمند صادر شده است.
کد خبر: ۸۱۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱ 18 January 2020
مدیر اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد از مه گرفتگی غلیظ در گردنه اسدآباد خبر داد و گفت: در حال حاضر نیرو‌های راهداری در گردنه مستقر هستند و در حالت آماده باش قرار دارند.

به گزارش ایسنا، رستمی اعلام کرد: هم اکنون سطح جاده گردنه سیاه و تردد در این محور روان و عادی بوده و از رانندگان در خواست می‌شود برای پیشگیری از هر حادثه‌ای در هنگام رانندگی با توجه به مه گرفتگی غلیظ فاصله طولی را از دیگر خودرو‌های در حال حرکت در این جاده رعایت کنند.

وی در ادامه از صدور ۵۰۰ کارت هوشمند برای وانت بار‌های اسدآبادی خبر داد و اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای ۲۰۰۰ وانت بار بوده که صدور کارت هوشمند برای این وانت بار‌ها توسط انجمن صنفی رانندگان شهرستان آغاز شده و تاکنون تعداد ۵۰۰ کارت هوشمند صادر شده است.

رستمی با بیان اینکه وانت بار‌های برون شهری که تا اول بهمن ماه کارت هوشمند دریافت نکنند، علاوه بر جریمه شدن، سهمیه بنزین آن‌ها نیز قطع می‌شود، افزود: از این پس باری که وانت بار‌های برون شهری می‌خواهند حمل کنند باید دارای بارنامه بوده و سوخت آنان براساس میزان پیمایش واریز و انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از کلیه مالکان وانت بار‌های اسدآباد که هنوز نسبت به دریافت کارت هوشمند خود اقدام نکرده اند، درخواست می‌شود هر چه سریع‌تر نسبت به این امر اقدام کنند در غیر این صورت علاوه بر جریمه، از دریافت سهمیه پیمایشی بنزین محروم می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار