کامران گردان با بیان اینکه این تصمیم به صورت موقتی اجرایی می‌شود افزود: این اقدام تا اردیبهشت سال آینده اجرا می‌شود و در صورت ایجاد رونق کسب وکار برای کسبه مستقر در پیاده‌راه اکباتان دائمی خواهد شد.
کد خبر: ۸۱۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴ 17 January 2020
رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: شورای ترافیک به منظور ایجاد رونق اقتصادی در پیاده‌راه اکباتان تصمیم به جابجایی خودرو‌های ون مسیر شهرک فرهنگیان گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان رئیس شورای اسلامی شهر همدان در این باره اظهار کرد: شورای ترافیک به منظور ایجاد رونق اقتصادی در پیاده‌راه اکباتان تصمیم به جابجایی خودرو‌های ون مسیر شهرک فرهنگیان گرفته است.

گردان با بیان اینکه این تصمیم به صورت موقتی اجرایی می‌شود افزود: این اقدام تا اردیبهشت سال آینده اجرا می‌شود و در صورت ایجاد رونق کسب وکار برای کسبه مستقر در پیاده‌راه اکباتان دائمی خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: این مهم در شورای ترافیک و برای حل معضل رونق کسب و کار در پیاده‌راه اکباتان بررسی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه طراحی و مصالح به کار رفته در پیاده‌راه تحمل وزن تردد خودرو را دارد تصریح کرد: از نظر زیرسازی مشکلی وجود ندارد، اما از نظر مباحث اجتماعی که پیاده‌راه به محلی برای عبور و مرور خودرو تبدیل شده جای سوال است.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان ساکن در شهرک فرهنگیان و صاحبان خودرو‌ی ون نسبت به این انتقال اعتراض داشته‌اند ادامه داد: اسکان این خودرو‌ها در ابتدایی خیابان باباطاهر نیز با مشکلات خاصی مواجه بود.

گردان با بیان اینکه در حال حاضر به صورت آزمایشی این طرح اجرایی می‌شود خاطرنشان کرد: دلیل تعلل برای ادامه روند پیاده‌راه‌سازی چهار خیابان منتهی به میدان امام (ره) اخذ تصمیم جدی در راستای حمل و نقل عمومی و ایجاد پایانه‌ها است.

وی در پایان سخنانش افزود: باید زیرساخت‌های مورد نیاز حمل و نقل ایجاد شود و در مراحل بعدی اقدام به پیاده‌راه‌سازی صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار