مصطفی آزادبخت گفت: مراسم بزرگداشت مرضیه حدیدچی (دباغ) همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در ایام مبارک دهه فجر و با حضور شخصیت‌های ملی، استانی و اقشار مختلف در استان همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰ 16 January 2020
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: بزرگداشت مرضیه حدیدچی (دباغ)، نخستین فرمانده زن سپاه در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، آزادبخت در جلسه هماهنگی برگزاری بزرگداشت مرضیه حدیدچی (دباغ)، نخستین فرمانده زن سپاه ایران گفت: خانم دباغ اسوه صبر و مقاومت بود.

وی گفت: مراسم بزرگداشت مرضیه حدیدچی (دباغ) همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در ایام مبارک دهه فجر و با حضور شخصیت‌های ملی، استانی و اقشار مختلف در استان همدان برگزار می‌شود.

مصطفی آزادبخت با اشاره به اینکه خانم دباغ به عنوان الگویی فراگیر از تربیت یافتگان مکتب اسلام و شخصیت اسلامی است، افزود: حضور ایشان در مبارزات قبل از انقلاب و به عنوان شخصیت مورد اعتماد امام خمینی (ره)، استقامت در زندان‌های ساواک، مبارزات خارج از کشور و در فرماندهی سپاه، بسیار درخشان بوده است.

وی افزود: خانم دباغ با تربیت دینی به این جایگاه رسیده و الگوی مناسبی برای جامعه است.

آزادبخت گفت: جامعه امروز ما نیاز به معرفی الگویی مناسب برای نسل جوان و به خصوص دختران دارد تا با شخصیت خانم دباغ آشنا شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار