احسان شهابی با بیان اینکه در حال حاضر میز خدمت در استانداری به صورت دستی نامه ارباب رجوع را ثبت، ضبط و پیگیری می‌کند افزود: سامانه سامد نیز نوعی سامانه رسیدگی به شکایت است که با ارتباط تلفنی با شماره سه رقمی ۱۱۱ به صورت رایگان شکایت ارباب رجوع ثبت و ضبط و پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۱۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷ 16 January 2020
مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان با بیان اینکه میز خدمت الکترونیکی تاکنون به صورت کامل اجرایی نشده است گفت: زمینه ایجاد این خدمت فراهم شده در مدت کوتاهی اجرایی خواهد شد.

به گزارش فارس مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) در این باره اظهار کرد: میز خدمت الکترونیکی تاکنون به صورت کامل اجرایی نشده است، زمینه ایجاد این خدمت فراهم شده در مدت کوتاهی اجرایی خواهد شد.

شهابی با بیان اینکه در حال حاضر میز خدمت در استانداری به صورت دستی نامه ارباب رجوع را ثبت، ضبط و پیگیری می‌کند افزود: سامانه سامد نیز نوعی سامانه رسیدگی به شکایت است که با ارتباط تلفنی با شماره سه رقمی ۱۱۱ به صورت رایگان شکایت ارباب رجوع ثبت و ضبط و پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سامانه سامد درخواست‌ها ضبط و از طریق کد رهگیری قابلیت پیگیری دارد تصریح کرد: حداکثر ظرف دو هفته درخواست متقاضیان به ارگان ذیربط ارجاع داده می‌شود.

مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) ادامه داد: شهروندان در میز خدمت الکترونیکی به صورت حضوری خدمت دریافت می‌کنند در حالی که سامانه سامد به صورت تلفنی خدمات ارائه می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر در میز خدمت دستی از هر حوزه معاونت یک نفر به ارباب رجوع مشاور ارائه می‌دهد خاطرنشان کرد: در صورت فراهم شدن میز خدمت الکترونیکی در مراجعه حضوری تقاضای متقاضی ثبت، ضبط و شماره نامه اعطا و در نهایت در کوتاهترین زمان بررسی انجام می‌شود.

شهابی با بیان اینکه در حال حاضر مردم بدون اینکه نیاز به مراجعه حضوری داشته باشند با یک تماس می‌توانند درخواستشان را ثبت کنند عنوان کرد: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به سامانه سامد دسترسی دارد و گزارش‌ها هفتگی، ماهانه، سه ماه و سالانه از استان‌ها دریافت می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار