طاهره عزیزی مطلق افزود: اولین کارگروه تامین نیروی انسانی مورد نیاز سیستم در خانه‌های بهداشتی، تشکیل شده و در حال برنامه ریزی برای جذب این تعداد نیرو هستیم.
کد خبر: ۸۱۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲ 16 January 2020
مدیر توسعه شبکه‌های بهداشتی و درمانی استان همدان گفت: در ماه‌های آینده ۱۲۲ بهورز جذب و وارد خانه‌های بهداشت روستا‌های استان همدان می‌شوند.

به گزارش تسنیم، عزیزی مطلق اظهار داشت: تا اوایل سال آینده ۱۲۲ بهورز با هدف ارتقای سطح سلامت مناطق روستایی جذب دانشگاه علوم پزشکی همدان می‌شوند.

وی افزود: اولین کارگروه تامین نیروی انسانی مورد نیاز سیستم در خانه‌های بهداشتی، تشکیل شده و در حال برنامه ریزی برای جذب این تعداد نیرو هستیم.

مدیر توسعه شبکه‌های بهداشتی و درمانی استان همدان با بیان اینکه قبلا بهورزان شاغل در خانه‌های بهداشت دارای مدرک دیپلم بودند، ابراز کرد:، اما در این استخدامی افراد با مدرک کاردانی و کارشناسی هم می‌توانند شرکت کنند.

عزیزی مطلق با بیان اینکه بهورزان روستایی به صورت پیمانی و قراردادی جذب سیستم می‌شوند، گفت: تاکید و اولویت ما در این استخدام، جذب نیرو‌های بومی است.

وی با اشاره به اینکه زمان فراخوان و برگزاری آزمون از طریق سایت دانشگاه، شورا‌ها و روزنامه‌های کثیرالانتشار اعلام می‌شود، گفت: وقتی نیرو‌های تازه نفس وارد کار شوند بدون شک خدمات بهتری به مردم ارائه می‌شود.

مدیر توسعه شبکه‌های بهداشتی و درمانی استان همدان با بیان اینکه با استخدام این تعداد نیرو، کمبود ما به صورت کامل برطرف نمی‌شود، ابراز کرد: این نیرو‌ها در آموزش بهداشت عمومی به مردم، مراقبت از زنان باردار، نوزادان تا کودکان ۸ سال و افزایش سطح سواد سلامت مردم روستا نقش دارند.

عزیزی مطلق با تاکید بر اینکه نیرو‌های جذب شده باید دوره آموزشی بگذرانند، گفت: این دوره برای افراد دارای مدرک تحصیلی دیپلم ۲ سال و برای مدرک کارشناسی ۶ ماه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار