محمدحسن باقری‌شکیب با اشاره به اینکه از امشب تا اواسط هفته آینده با سامانه بارشی جدید و نه چندان قوی در آسمان استان مواجه خواهیم بود افزود: بر اثر این ورود این سامانه بارش‌ها به شکل برف و باران پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۸۱۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹ 16 January 2020
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: از امشب تا اواسط هفته آینده با سامانه بارشی جدید و نه چندان قوی در آسمان استان مواجه خواهیم بود.

به گزارش فارس، باقری‌شکیب  با بیان اینکه طی امروز آسمان استان نیمه‌ابری و در برخی از نقاط مه‌آلود خواهد بود اظهار کرد: احتمال بارش‌های پراکنده و خفیف در پاره‌ای از نقاط استان برای امروز پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از امشب تا اواسط هفته آینده با سامانه بارشی جدید و نه چندان قوی در آسمان استان مواجه خواهیم بود افزود: بر اثر این ورود این سامانه بارش‌ها به شکل برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان تصریح کرد: بارش‌ها در سطح استان طی روز‌های شنبه و یکشنبه افزایشی خواهد بود و تا اواسط هفته آینده به صورت متناوب تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از نظر دمایی، حداقل دما به تدریج افزایش می‌یابد ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ملایر با هشت درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان و فامنین با دمای منفی ۹ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان گزارش شده است.

باقری‌شکیب در پایان خاطرنشان کرد: تغییرات دمایی همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین صفر تا منفی پنج درجه سانتیگراد بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار