بهروز کارخانه با اشاره به وقوع سیل ابتدای سالجاری یادآور شد: در ابتدای سال نیز بیش از ۲۱۰ میلیارد تومان مردم کمک نقدی به سیل زدگان داشتند که با پول‌های مردم یخچال، پتو، فرش و گاز و ... به خانواده‌های سیل زده داده شد.
کد خبر: ۸۱۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹ 15 January 2020
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از ارسال اقلام امدادی استان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: سیل شایع‌ترین تهدید بشر در سطح جهان است که پرهزینه‌ترین حادثه به شمار می‌رود.

به گزارش ایسنا، کارخانه اظهار کرد: ۲۵۰۰ تخته پتو، ۶۰۰ کیسه برنج ۱۰ کیلویی، ۶۰۰ کارتن بسته غذایی یک ماهه و ۱۴۰۰ بطری روغن از انبار امدادی استان همدان به استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی با بیان اینکه در بحران میران عرضه و تقاضا بهم می‌خورد، تصریح کرد: اگر قرار باشد امکانات به اندازه مردم باشد بحران به حساب نمی‌آید.

وی با تأکید بر اینکه کمک رسانی به افراد گرفتار در بحران که یکی از اهداف هلال احمر بوده، نماد بشردوستی است، افزود: مردم می‌توانند اقلام مورد نیاز از جمله پتو، موکت، زیرانداز و بسته‌های غذایی فاسد نشدنی را به شعب ۹ گانه هلال احمر در سطح استان اهدا کنند.

کارخانه از مردم خواست اقلام اهدایی توسط مردم باید نو باشد تا کرامت آسیب‌دیدگان حفظ شود و ادامه داد: همچنین مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ سازمان هلال احمر و یا از طریق تلفن همراه خود با شماره‌گیری *۱۱۲# واریز کنند.

وی با اشاره به وقوع سیل ابتدای سالجاری نیز یادآور شد: در ابتدای سال نیز بیش از ۲۱۰ میلیارد تومان مردم کمک نقدی به سیل زدگان داشتند که با پول‌های مردم یخچال، پتو، فرش و گاز و ... به خانواده‌های سیل زده داده شد.

مدیرعامل سازمان هلال احمر استان همدان گفت: در استان همدان بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان به مردم سیل زده استان کمک شد که بیش از سه میلیارد تومان آن برآورد کمک‌های غیرنقدی بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار