محمود فیضی با اشاره به اینکه مسکن مکملی مهم در توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خانوار‌های زیر پوشش است، بیان کرد: برای تعمیر و نوسازی این تعداد واحد مسکونی در سطح استان، نزدیک به هشت میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
کد خبر: ۸۱۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰ 12 January 2020
مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۷۷۱ واحد مسکونی مددجویان زیر پوشش این نهاد در مناطق محروم و غیرمحروم استان تعمیر و نوسازی شده است.

به گزارش ایرنا، فیضی اظهار داشت: از این تعداد ۴۷۶ واحد مسکونی در مناطق محروم و یک هزار و ۲۹۵ واحد نیز در مناطق غیر محروم استان تعمیر و بازسازی شده‌اند.

وی ارائه خدمات مسکن را موضوعی مهم و اساسی در کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: این نهاد سعی دارد از تمام ظرفیت‌ها برای رفع این نیاز اساسی مددجویان استفاده کند.

فیضی با اشاره به اینکه مسکن مکملی مهم در توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خانوار‌های زیر پوشش است، بیان کرد: برای تعمیر و نوسازی این تعداد واحد مسکونی در سطح استان، نزدیک به هشت میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان تاکید کرد: اعتبار موردنیاز برای ارائه این خدمات از محل صدقات مردم همدان، کمک خیران، زکات جمع‌آوری‌شده از روستاها، تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، کمک‌های دولت و مشارکت محدود مددجویان تامین شده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری ۸۶ چشمه سرویس بهداشتی نیز با اعتبار ۱۵۶ میلیون تومان ساخته و بهسازی شده است.

فیضی با قدردانی از مشارکت دستگاه‌های مرتبط و خیران در ساخت و بهسازی مسکن محرومان، این خدمات را از جمله اقدامات ماندگار برای محرومان دانست و افزود: پرداخت اجاره‌بها و وام ودیعه مسکن به مستاجران نیز از دیگر اقدامات این نهاد برای کمک به تامین آرامش مددجویان است.

بر اساس آخرین آمار نزدیک به ۸۳ هزار تن از جمعیت همدان از حمایت‌های کمیته امام خمینی (ره) بهره می‌برند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار