اکبر سپهری وفا اظهار داشت: قیمت هر کیلوگرم نرمه گوشت گوسفندی ۱۰۰ هزار تومان است که این قیمت نسبت به چند ماه گذشته ۳۰ هزار تومان کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۱۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ 12 January 2020
رئیس اتحادیه قصابان همدان گفت: قیمت گوشت گوسفندی نسبت به فروردین ماه امسال ۳۰ هزار تومان ارزان شده است.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه قیمت هر کیلو گوشت مخلوط گوسفندی ۷۰ هزار تومان است، تصریح کرد: قیمت نرمه گوساله نیز کیلویی ۷۵ هزار و مخلوط آن ۷۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه قصابان همدان با تاکید بر اینکه گوشت منجمد به فروانی در بازار موجود است، گفت: یکی از علت‌های کاهش قیمت گوشت گرم مربوط به توزیع گوشت منجمد به مقدار زیاد در سطح بازار و فروشگاه‌ها بوده است.

سپهری وفا با بیان اینکه قیمت هر کیلو گوشت منجمد بین ۵۰ تا ۵۲ هزار تومان است، ابراز کرد: قیمت دام نیز ۷۰ تا ۷۲ هزار تومان است که نسبت به ماه‌های گذشته ۲۵ هزار تومان کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم این قیمت گوشت تا شب عید پایدار بماند، تصریح کرد: روزانه ۲۵۰ راس گوسفند و ۳۰ راس گاو از کشتارگاه وارد بازار می‌شود.

رئیس اتحادیه قصابان با بیان اینکه در یک دوره قاچاق دام اوج گرفته بود و همین امر سبب افزایش قیمت دام زنده و گوشت شده بود، ابراز کرد: در حال حاضر با پیگیری‌های انجام شده، قاچام دام بسیار کاهش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار