مصطفی آزادبخت با اشاره به عدم احراز صلاحیت ۱۱۷ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس تصریح کرد: سه نفر از نمایندگان فعلی نیز رد صلاحیت شدند.
کد خبر: ۸۱۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳ 12 January 2020
رئیس ستاد انتخابات استان همدان از رد صلاحیت سه نفر از نمایندگان فعلی استان که داوطلب شرکت در انتخابات مجلس یازدهم شده اند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، آزادبخت با اعلام از ۴۳۹ داوطلب شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۵۲ نفر طی دو مرحله انصراف داده بودند، اظهار کرد: ۱۲۹ داوطلب توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شدند.

وی با اشاره به عدم احراز صلاحیت ۱۱۷ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس تصریح کرد: سه نفر از نمایندگان فعلی نیز رد صلاحیت شدند.

آزادبخت با بیان اینکه رد صلاحیت شدگان تا پنج روز می‌توانند اعتراض خود به هیئت نظارت استان اعلام کنند، یادآور شد: داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند از امروز تا ۲۶ دی ماه فرصت دارند اعتراض خود را به دفتر هیئت نظارت استان ارائه کنند.

امروز شورای نگهبان طی اطلاعیه‌ای خطاب به آن دسته از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آنان مورد تأیید قرار نگرفته است، اعلام کرد: بر اساس تبصر‌های ۲، ۳ و ۴ ماده ۵۲ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۳۴ آیین نامه اجرایی آن، داوطلبان مزبور می‌توانند برای ارائه شکایت خود ظرف مدت پنج روز از تاریخ ۹۸/۱۰/۲۲ تا ۹۸/۱۰/۲۶ از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰ به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان مربوطه و یا در تهران به نشانی بزرگراه بسیج، بلوار هجرت، مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی مراجعه نموده و پس از دریافت و تکمیل فرم شکایت، مدارک خود را تحویل داده و رسید آن را دریافت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار