کد خبر: ۸۱۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 11 January 2020
کشف ۲۳۰۰ هزار قطعه مرغ قاچاق در فامنین و کشف کالای قاچاق در اسدآباد عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.

به گزارش مهر، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف ۲ هزار و ۲۷۴ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: مأموران انتظامی شهرستان فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق با پایش محور‌های مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، موفق به کشف ۲ هزار و ۲۷۴ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش مرغ‌های کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده‌اند، یادآور شد: یک متهم در این خصوص دستگیر و یک دستگاه کامیون نیز توقیف شده است.

کشف کالای قاچاق در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف لوازم خانگی قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه چهاردولی روز گذشته ضمن گشت زنی در محور‌های مواصلاتی حوزه عملکردی به کنترل خودرو‌های عبوری پرداختند.

وی افزود: مأموران در خلال اجرای طرح در محور اسدآباد به شهرستان قروه، به یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۹ دستگاه پلوپز و ۸۴۰ بسته چنگال و کارد میوه خوری خارجی کشف و با توجه به متواری شدن راننده قبل از حضور مأموران به محل، خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: خودرو به پارکینگ منتقل و در این زمینه پرونده تشکیل و تلاش برای شناسایی راننده خودرو و آغاز شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار