مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان از قطعی شدن پرواز همدان- تهران خبر داد و گفت: پرواز همدان- تهران در روز‌های شنبه تا چهارشنبه برقرار خواهد شد.
کد خبر: ۸۱۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ 11 January 2020
مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان از قطعی شدن پرواز همدان- تهران خبر داد و گفت: پرواز همدان- تهران در روز‌های شنبه تا چهارشنبه برقرار خواهد شد.

به گزارش ایسنا؛ سیدحمیدرضا صائمین با اشاره به اینکه هواپیمای پرواز همدان - تهران شب در فرودگاه همدان خواب دارد، اظهار کرد: هواپیمای این پرواز شب در فرودگاه همدان خوابیده و در ساعت شش تا هفت صبح این فرودگاه را به مقصد تهران ترک می‌کند سپس در ساعت هفت عصر به همدان بازمی‌گردد.

وی با بیان اینکه این پرواز برای فعالان اقتصادی، بازاریان، تجار و کارکنان دولت بسیار مناسب است، تصریح کرد: با توجه به اینکه این پرواز برای تمامی اقشار به ویژه بازاریان، تجار و فعالان اقتصادی و کارکنان دولت که با پایتخت ارتباط دارند، مناسب است پیش‌بینی می‌شود نسبت به پرواز‌های قبل استقبال بیشتری داشته باشد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان با اشاره به اینکه این پرواز با پیگیری و درخواست استاندار همدان برقرار شده است، خاطرنشان کرد: هنوز قیمت قطعی این پرواز مشخص نشده است.

صائمین از اجرای نخستین پرواز همدان- کیش در ماه جاری خبر داد و یادآور شد: نخستین پرواز همدان- کیش ۲۵ دی ماه انجام خواهد گرفت و بلیط آن در تمام شبکه‌های فروش در دسترس است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان در پایان خاطرنشان کرد: پرواز همدان- کیش در روز‌های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته اجرا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار