مصطفی آزادبخت
معاون استاندار همدان با اشاره به دشمن شناسی شهید سلیمانی گفت: سردار سلیمانی انقلابی بود و خودش را سرباز نظام می‌دانست.
کد خبر: ۸۱۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰ 12 January 2020
معاون استاندار همدان با اشاره به دشمن شناسی شهید سلیمانی گفت: سردار سلیمانی انقلابی بود و خودش را سرباز نظام می‌دانست.

به گزارش مهر، مصطفی آزادبخت در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دومین یادواره ۱۷ شهید والامقام روستای کرکانِ شهرستان ملایر افزود: سپهبد سلیمانی همه جا را به دنبال شهادت گشتند و ما باید بدانیم رسالت این عزیز چه بوده است.

آزادبخت بیان کرد: حاج قاسم فردی عارف، عابد و زاهد بود و نسبت به دستورات دین شناخت کامل داشت.

وی خاطر نشان کرد: ایشان اخلاص به خدا داشت و برای رضایت خدا کار می‌کرد و تسلیم و مطیع محض ولایت بود.

معاون استاندار با تاکید بر اینکه یکی از خصوصیات بارز حاج قاسم این بود که وحدت آفرین بود و به جای مدیریت رهبری می‌کردند و خودش همیشه در خط مقدم بوداظهار داشت: همه این ویژگی‌ها باعث شده بود تا سردار محبوب دل‌ها باشد و بنده خاص خدا شود.

وی افزود: یکی از کار‌هایی که دشمن انجام داد تشکیل داعش بود با آنچه خودشان می‌خواستند و مد نظرشان بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداربا بیان اینکه داعش سر سوزنی نه به اسلام اعتقاد داشت و نه به اخلاق پایبند بودگفت: استکبار امکانات زیادی به داعش داد و پشتیبانی‌های فراوانی از این گروه نمود تا آن‌ها را به جان مردم بی‌دفاع بیندازد.

آزاد بخت در ادامه افزود: سردار سلیمانی توانست در برابر لشگر کفر بایستد و همه نقش‌های داعش را که دنیای استکبار را پشت خود می‌دید نقش بر آب کند.

وی خاطر نشان کرد: علت کینه و عصبانیت استکبار از سردا سلیمانی و ترور ناجوانمردانه ایشان، انقلابی بود که حاج قاسم در کشور‌های عربی به راه انداخت و قلب‌های مردم منطقه را به هم نزدیک کرد.

معاون استاندار عنوان کرد: تمام توطئه‌ها را در منطقه حاج قاسم سلیمانی با هدایت‌های مقام معظم رهبری در هم شکست و همه نقشه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب کرد.

آزادبخت با اشاره به حضور میلیونی مردم گفت: افتخار می‌کنیم که ۲۵ میلیون نفر در تشییع پیکر پاک حاج قاسم شرکت کردند و همه ما اکنون دل تنگ سردار سرافراز اسلام هستیم.

معاون استاندار گفت: با درایت و فرماندهی مقام معظم رهبری پرچم این انقلاب به صاحب اصلی آن سپرده خواهد شد.

در پایان آزاد بخت افزود: هر آنچه داریم به برکت خون شهدا است و مسئولین نیز باید قدر این مردم را بدانند و شبانه روز به مردم خدمت نمایند.
 
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار