نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پایگاه اربیل یکی از سپر‌های دفاعی اسرائیل در برابر حمله‌های موشکی ایران بود که خوشبختانه امروز با اقدام سپاه مقتدر ما به این پایگاه آسیب وارد شده است.
کد خبر: ۸۱۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 12 January 2020
نماینده مردم ملایر و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: تاسیس حشدالشعبی حاصل مجاهدت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش مهر؛ حجت الاسلام احد آزادی خواه در جمع عزاداران مسجد شهید آیت الله حیدری نهاوند، با اشاره شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: در طول تاریخ شیعیان به نامردی وارد جنگ نشدند، اما دشمنان و جبهه کفر هر روز به نحوی به اسلام و مسلمین ضربه می‌زنند.

حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به اینکه قرار است رسانه‌ها مستند‌های خوبی در رابطه با زندگینامه و مجاهدت‌های سردار سلیمانی بسازند، گفت: الحق طی چند روز گذشته همه مردم ایران خوش درخشیدند و با حضور خود تمام معادلات دشمن را بر هم ریختند.

وی خطاب به حکام سعودی، گفت: آهای قرآن خوان‌های سعودی که بهترین قرآن‌ها را چاپ و می‌خوانید و نمازخواندنتان هوش از سر انسان می‌برد، اما و موشک‌های شما کودکان شش ماهه و بی‌گناهان را می‌کشید و به دروغ خود را خادم حرمین میدانید آیا رواست با پول شما مسلمانان کشته شوند؟ و اینکه یک یهودی شمارا گاو شیرده تعبیر کند؟

نماینده مردم ملایر و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جنگ بین اسلام و اسلام در هرکجای دنیا باشد به ضرر مسلمین و به نفع دشمنان است، گفت: حشدالشعبی نتیجه زحمات و رشادت‌های سردار سلیمانی بود که یک گروه درجه دو و سه را به یک قدرت مردمی تبدیل کرد که امروز مقابل آمریکا می‌ایستند.

وی با اشاره به توطئه چینی‌های دشمنان پس از به شهادت رساندن سردار سلیمانی، اظهار کرد: با ورود پیکر سردار سلیمانی به خوزستان جمعیت این استان سر از پای نمی‌شناختند و در سراسر کشور دین خود را ادا کردند.

حجت الاسلام آزادی خواه، تصریح کرد: امروز مردم به بهانه سردار سلیمانی فهمیدند جبهه مقاومت چقدر مظلوم است.

وی با اشاره به سطح امنیتی و ایمنی پایگاه نظامیان آمریکا در اربیل و بغداد، گفت: در پایگاه عین الاسد ۱۲ هزار جمعیت سرباز داشت و فاصله عمقی بین ما و اسرائیل بود و عمده عملیات‌های هوایی آمریکا از آنجا انجام می‌شد، اما به لحاظ پیشگیری از خسارات، قبل از حمله بخشی از آن‌ها پایگاه را ترک کردند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پایگاه اربیل یکی از سپر‌های دفاعی اسرائیل در برابر حمله‌های موشکی ایران بود که خوشبختانه امروز با اقدام سپاه مقتدر ما به این پایگاه آسیب وارد شده است.

حجت الاسلام آزادی خواه در پایان تصریح کرد: امروز برای نابودی آمریکا یک یا زهرای دیگر نیاز است.
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار