محمدعظیم خدایاری گسترش جبهه مقاومت و تکثیر فرهنگ مقاومت در بین جوانان به‌ویژه دانشجویان را از ثمرات شهادت حاج قاسم سلیمانی عنوان و تأکید کرد: اتحاد یکپارچه در جبهه مقاومت در نهایت باعث خروج نیروهای تروریست آمریکایی از منطقه می‌شود.
کد خبر: ۸۱۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲ 11 January 2020
همدان پس از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مسئولان ملایر همچون سراسر کشور برای اینکه گامی کوچک در راستای پاسداشت یاد و خاطره مجاهدت های بی نظیر و اسطوره ای این فرمانده رشید اسلام بردارند، نام تعدادی از بلوارها و ساختمان های اداری را تغییر داده و به نام سردار سلیمانی مزین کردند و این روند ادامه دارد.

به گزارش ایسنا؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: به‌ پاس قدردانی مجموعه دانشگاهی ملایر از زحمات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر به نام این شهید بزرگوار مزین می‌شود.

محمدعظیم خدایاری گسترش جبهه مقاومت و تکثیر فرهنگ مقاومت در بین جوانان به‌ویژه دانشجویان را از ثمرات شهادت حاج قاسم سلیمانی عنوان و تأکید کرد: اتحاد یکپارچه در جبهه مقاومت در نهایت باعث خروج نیروهای تروریست آمریکایی از منطقه می‌شود.

خدایاری با اشاره به اقدامات سردار سلیمانی در جنگ با داعش بیان کرد: مشاهده حضور دلسوزانه این سپهبد شهید در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، راز بزرگ محبوبیت این شهید در بین مسلمانان است.

رئیس دانشگاه ملی ملایر نیز اقدام تروریستی و جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن این الگوی مجسم خضوع، شجاعت و انسانیت را ضایعه ای جبران ناپذیر برشمرد و گفت: تردیدی نیست که این شهادت محور وحدت ملی در ایران اسلامی است و درخت مقاومت در منطقه را تنومند و تنومندتر می سازد.

خسرو سایوند با بیان اینکه باید نشان دهیم جایگاه کسانی که برای این سرزمین و ملت ایران جانشان را فدا می‌کنند همواره در بین مردم زنده و جاوید می مانند، از نامگذاری ساختمان مرکزی دانشگاه به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

رضا زهره ‌وند، دبیر شورای اسلامی شهر ملایر نیز به مصوبه این شورا مبنی ‌بر تغییر نام جاده سلامت به نام بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: به‌ منظور پاسداشت رشادت و جان‌فشانی‌های سردار بزرگ و پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی با اتفاق نظر اعضای شورای اسلامی شهر ملایر در جلسه شب گذشته این مسیر به نام وی مزین شد.

در ادامه دهیار روستای خردمند از نامگذاری بلوار اصلی روستا به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: در راستای تجلیل از مقام شامخ این شهید با همراهی دهیاری و شورای شورای اسلامی روستای خردمند بلوار اصلی روستا به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

علی ساریخانی افزود: اقداماتی که حاج قاسم در جبهه مقاومت نجام داده است بر کسی پوشیده نیست و اگر ما امروز در امنیت کامل به امور روزانه خود می پردازیم نتیجه اقدامات این شهید والا مقام در جبهه مقاومت است.

دهیار روستای خردمند با اشاره به نقش سپهبد سلیمانی در مبارزه با داعش در سوریه و عراق، تصریح کرد: تروریست‌های داعشی از هیچ اقدام غیر انسانی علیه مسلمانان دریغ نکرده و اگر حاج قاسم و مدافعان حرم نبودند به طور قطع شاهد امنیت امروز در منطقه نبودیم.

وی گفت: حاج قاسم با اقدامات دلسوزانه خود علیه داعش و ایجاد وحدت در بین مسلمین محبوبیت فراوانی در بین همه پیدا کرده بود و همین امر باعث شد که شاهد حضور میلیونی در تشییع در این شهید در عراق و شام بودیم.
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار