بانوی هنرمند ملایری در جشنواره بین المللی سیمرغ ،مقام اولی بهترین بازیگر زن را کسب کرد
کد خبر: ۸۰۰۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳ 27 November 2019

بانوی هنرمند ملایری در جشنواره بین المللی سیمرغ ،مقام اولی بهترین بازیگر زن را کسب کرد

 جشنواره بین المللی سیمرغ از۲۵ تا ۲۹ آبان و به میزبانی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در تهران و با حضور هنرمندان کشوری شقایق دهقان،مهرداد رایانی مقصود،امیرحسین رستمی،سپند امیرسلیمانی،امیر کاوه آهنین جان،دکتر حمید رضا افشار،نیما مسیحا،مهدی یغمایی و... در بخش های موسیقی پاپ و سنتی، تاتر، مشاعره خطاطی، استند آپ کمدی،فیلم کوتاه هنرهای تجسمی، تیزر،پویا نمایی و... برگزارشد. 

به گزارش تابناک همدان از ملایر، مرجان آقانوری بازیگر شناخته شده عرصه تئاتر که تاکنون توانسته جوایز مختلفی از جشنواره های داخلی و خارجی را کسب کند دراین دوره هم موفق شد تندیس طلای این دوره جشنواره را از آن خود کند.

وی ملایری الاصل و دانشجوی ارشد دانشکده سینما تئاتر در رشته بازیگری می باشد.
 
نقش آفرینی در نمایش های کافکا با من سخن بگو،عاشقستان،دو بیگانه تابع سرنوشتی مشترک ،نقض عضو و... بخشی از سوابق این هنرمند خوش آتیه ملایری است.

وی نیز در جشنواره آرخه کاندیدای بهترین بازیگر زن برای تئاتر دو بیگانه تابع سرنوشتی مشترک شده است که اختتامیه این جشنواره در اواخر آذر ماه برگزار می شود.

مجموعه خبری ،تحلیلی تابناک همدان و تیم خبری ملایر ضمن تبریک به سعید حسین پور کارگردان تئاتر دو بیگانه تابع سرنوشتی مشترک ،مرجان آقانوری و گروه موفقشان آرزوی موفقیت های روز افزون را دارد.


 
‍ ‍ هنر ملایر جهانی شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار