‍ ‍معاون خدمات شهری شهرداری همدان ، از رضایتمندی شهروندان همدانی از خدمات این معاونت خبر داد و گفت: رضایتمندی ۹۹/۱۶ درصدی شهروندان همدانی از درخواست‌های اعلام شده به سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ درخصوص تخلفات شهری وجود دارد.
کد خبر: ۷۹۶۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲ 12 November 2019
رضایتمندی ۹۹/۱۶ درصدی شهروندان همدانی از درخواست‌های اعلام شده به سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ درخصوص تخلفات شهری وجود دارد.
 
به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان، وحید علیضمیر با توجه به اعلام گزارش عملکرد مهرماه مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری توسط سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ افزود: طی این مدت بیش از ۴۷۷ مورد گزارش تخلفات شهری از شهروندان همدانی دریافت شده است که حدود ۹۹/۱۶ درصد از گزارشات واصله به تعداد ۴۷۳ مورد بررسی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به واحد مربوطه ارجاع و اقدامات لازم جهت رفع تخلف صورت گرفته است.
 
وی به تشریح گزارشات مردمی پرتکرار اشاره و خاطر نشان ساخت: ۷۷/۹۹ از کل پیام‌های دریافتی مربوط به ساخت و ساز‌های غیرمجاز مسکونی و تجاری شامل طبقه فوقانی، مازاد بر پروانه ساخت، نصب درب، پنجره، پله و دیوارکشی بوده است ضمن اینکه ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز مجاز در مواقع غیر از ساعت کاری ۳/۹۸ درصد و سد معبر اجناس مغازه داران ۶/۵ درصد پیام‌های واصله را شامل شده است.
 
علیضمیر در ادامه به روند ارجاع گزارشات سامانه ارتباط مردمی به واحد‌های اجرایی مستقر در مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان اشاره و ابراز نمود از ۴۷۷ مورد شکایات واصله ۴۲۹ مورد به واحد کنترل ساختمان و ۴۸ مورد به واحد رفع سدمعبر ارجاع و رسیدگی شده است.

وی ضمن تشکر از همکاری عموم شهروندان در برقراری نظم و انضباط شهری درخواست نمود هر گونه تخلفات شهری را در هر ساعت از شبانه روز با شماره گیری تلفن ۱۳۷ به این سامانه اطلاع رسانی و پیگیری نمایند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار