دوره آموزشی مسیرکارآفرینی و مهارت‌های نرم در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲ 28 October 2019
دوره آموزشی مسیرکارآفرینی و مهارت‌های نرم در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان، از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان این دوره با مشارکت و همکاری اتاق بازرگانی و شرکتSBH آلمان برگزار شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه این دومین دوره از پروژه همکاری آموزش دوگانه شغلی ایران و آلمان می‌باشد، گفت:دوره مذکور در خصوص پرورش مهارت‌های زندگی مبتنی بر مهارت‌های کارآفرینی می‌باشد.

وهب مختاران با تاکید براینکه ارتقای تفکر خلاق که از اهداف دیگر این دوره می‌باشد بیان داشت:آموزش مهارت‌های نرم مبتنی برتفکر طراحی نیز جزء مباحث دوره مسیر کارآفرینی و مهارت‌های نرم می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه توسعه بدون آموزش امکانپذیر نمی‌باشد گفت:اگر میخواهیم برای اشتغال قدم برداریم باید از مهارت آموزی شروع کنیم.
 
شایان ذکر است در پایان دوره مذکور به افراد شرکت کننده در کلاس گواهینامه حضور از بنیاد SBH، اتاق بازرگانی و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان ارائه گردید.
برگزاری دوره مسیرکارآفرینی و مهارت‌های نرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار