محمدعلی گلشن با تاکید بر آماده‌باش این مجموعه در مراسم پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: با توجه به تردد زائرین کربلای حسینی از شهر همدان، معابر عمومی بلوار سردار همدانی، آیت‌الله نجفی و بلوار ارتش که در مسیر حرکت زوار قرار دارند توسط واحد رفع سد معبر پاکسازی و ساماندهی شد.
کد خبر: ۷۸۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹ 04 October 2019
سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از آمادگی واحد رفع سدمعبر برای تسهیل عبور و مرور زائرین اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اشغال این معابر عمومی توسط تعدادی از کسبه و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه خطرساز و ایجاد ترافیک، خواستار همکاری و حمایت هر چه بیشتر شهروندان و کسبه با مامورین رفع سد معبر برای تسهیل در تردد زائران مراسم پیاده‌روی اربعین و برقراری نظم و انضباط شهری شد.

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان در پایان با اشاره به استقرار چندین واحد گشت خودرویی و نیروی ثابت به صورت شبانه‌روزی در مسیر‌های یاد شده برای پیشگیری و برخورد با هرگونه سدمعبر توسط دستفروشان، بساط‌گستران و مغازه‌داران از شهروندان درخواست کرد شکایات خود را در این زمینه با شماره‌گیری تلفن ۱۳۷ به مرکز مدیریت جامع شهری اطلاع‌رسانی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار