هادی سلگی گفت: پایگاه‌های نیکوکاری در مدارس ایجاد شده که بستر رفع موانع مالی ادامه تحصیلی دانش‌آموزان بی بضاعت را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۷۸۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ 03 October 2019
مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر از برپایی ۱۵۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی درمرحله دوم جشن عاطفه‌ها در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش فارس، تیمور کرمی‌مقدم در مراسم «جشن عاطفه‌ها» در یکی از مدارس ملایر با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها امسال در دو مرحله برگزار شد اظهار کرد: مرحله اول آن شهریورماه و در پایگاه‌های سطح شهر و میعادگاه‌های نماز جمعه برپا شد.

وی از جمع‌آوری ۹۴ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی در مرحله اول جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود جمع‌آوری کمک‌ها در دو مرحله به حدود ۵۰۰ میلیون تومان برسد.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه سال گذشته ۴۳۹ میلیون تومان جمع‌آوری شده است گفت: این میزان امسال ۳۰ درصد رشد دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال مرحله دوم جشن در ۱۴۵ پایگاه در مدارس ملایر برپا شد افزود: حدود ۳۵ هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌ها بین دانش‌آموزان توزیع شد.

کرمی‌مقدم تعداد دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد را یک‌هزار و ۸۷۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر این اداره اوقاف نیز در راستای نیت واقف و اجرای طرح مهر تحصیلی بسته‌های‌های مهر تحصیلی را بین دانش‌آموزان زیرپوشش و نیازمند توزیع کرد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر نیز ضمن تشکر از همکاری در برگزاری جشن بزرگ نیکوکاری در مدارس شهرستان تصریح کرد: کمک‌هایی که جمع‌آوری می‌شوند با همکاری کمیته امداد در بین دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت توزیع می‌شوند.

هادی سلگی ادامه داد: پایگاه‌های نیکوکاری در مدارس ایجاد شده که بستر رفع موانع مالی ادامه تحصیلی دانش‌آموزان بی بضاعت را فراهم می‌کند.

وی افزود: هدف از این کار علاوه بر کمک به دانش‌آموزان نیازمند ترویج روحیه انسان‌دوستی و فرهنگ نیکوکاری و انفاق در بین دانش‌آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر یادآور شد: تعداد ۲۸ هزار و ۵۰۰ پاکت جشن عاطفه‌ها با همکاری کمیته امداد در بین دانش‌آموزان شهر ملایر توزیع شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز ملایر را شهر واقفان خیراندیش دانست که اموال خود را در راه خدمت به خلق خدا بخشیده‌اند.

محمد کاظمی گفت: چه قدر نیکوست سنت‌های حسنه‌ای همچون انفاق نیکوکاری و وقف در دل نسل امروز نیز نهادینه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار