حسن ربانی ارشد با تأکید بر اینکه مسکوت ماندن تأسیس شهر حورا کاملا فنی است، خاطرنشان کرد: افق طرح مجموعه شهری همدان سال ۱۴۱۰ است که در آن زمان باید یکبار دیگر مجموعه شهری مطالعه شود.
کد خبر: ۷۸۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ 03 October 2019
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه تأسیس شهر جدید «حورا» در شهر همدان مسکوت می‌ماند، گفت: در شورای عالی معماری و شهرسازی مقرر شد تا افق مجموعه شهری که سال ۱۴۱۰ است، تأسیس شهر جدید حورا مسکوت بماند.

به گزارش ایسنا، ربانی ارشد با بیان اینکه استان همدان ۳ طرح ناحیه‌ای شمال، مرکز و جنوبی دارد، اظهار کرد: ناحیه شمالی استان همدان در سال‌های گذشته از شورای عالی معماری و شهرسازی مصوبه گرفته و ناحیه مرکزی نیز امسال مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی را دریافت کرده است.

وی با اشاره به طرح مجموعه شهری استان، تصریح کرد: طرح مجموعه شهری که همدان مرکزیت آن است، در سال ۸۷ مصوبه شورای عالی را دریافت کرده و براساس آن شهر‌های بالای ۵۰۰ هزار نفری که طرح مجموعه شهری را مطالعه و تصویب کنند، می‌توانند کلانشهر شوند.

ربانی ارشد با تأکید بر اینکه مسکوت ماندن تأسیس شهر حورا کاملا فنی است، خاطرنشان کرد: افق طرح مجموعه شهری همدان سال ۱۴۱۰ است که در آن زمان باید یکبار دیگر مجموعه شهری مطالعه شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر تأسیس شهر جدید حورا مسکوت مانده است، تأکید کرد: همدان سرریز جمعیتی نداشته و براساس مجموعه شهری توسعه همدان به صورت توسعه درون‌زا و پیوسته انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار