سیدسعید شاهرخی از ورورد به مسأله کودک آزاری و حمایت از کودکان کار در استان همدان خبر داد و یادآور شد: در بحث کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی استان همدان اقدامات شایسته‌ای انجام داده به طوریکه در همدان کودکان کار در سطح شهر دیده نمی‌شود و هیچ معتاد متجاهری با چهره شهر ما تناسب ندارد.
کد خبر: ۷۸۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 03 October 2019
استاندار همدان از ورورد به مسأله کودک آزاری و حمایت از کودکان کار در استان همدان خبر داد و گفت: در بحث کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی استان همدان اقدامات شایسته‌ای انجام داده به طوریکه در سطح شهر همدان کودک کار دیده نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، شاهرخی در کنفرانس تخصصی حقوق کودک در استان همدان، با اشاره به اهمیت موضوع آسیب‌های اجتماعی و رابطه مستقیم آن با سرمایه‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: مسأله کودکان در بحث سرمایه‌های اجتماعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که کودکان آینده سازان کشور بوده و احقاق حقوق آن‌ها آینده کشور را تأمین خواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: آموزش و پرورش استان با ۲۸۵ هزار دانش آموز باید غنی از برنامه‌های فرهنگی‌برای دانش آموزان بوده و هر چه برای تعلیم و تربیت کودکان تلاش کند باز جای فرهنگی وجود دارد.

شاهرخی نقش بهزیستی را در کنترل آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر دانست و گفت: در سند راهبردی استان برای کودکانی که دچار آسیب شده اند تدابیری اندیشیده شده که با همکاری بهزیستی و آموزش و پرورش محقق خواهد شد.

وی از ورورد به مسأله کودک آزاری و حمایت از کودکان کار در استان همدان خبر داد و یادآور شد: در بحث کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی استان همدان اقدامات شایسته‌ای انجام داده به طوریکه در همدان کودکان کار در سطح شهر دیده نمی‌شود و هیچ معتاد متجاهری با چهره شهر ما تناسب ندارد.

استاندار همدان با اشاره به نقش سازمان‌های مردم نهاد اظهار کرد: زمینه همکاری و مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در استان فراهم شود چرا که سازمان‌های مردم نهاد از دل مردم آمده و با مشکلات مردم عجین هستند.

وی با بیان اینکه اداره کل بهزیستی استان همدان در ارائه خدمات به کودکان رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است، درباره احداث مجتمع قضایی رسیدگی به جرائم کودکان در همدان گفت: هر اقدامی که برای احداث مجتمع لازم است هرچه سریعتر پیگیری شده و با برطرف سازی موانع مجتمع راه اندازی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار