حجت‌الله مهدوی افزود: در زمینه کمبود آب نیز به دلیل استفاده بی‌رویه و غیرمجاز از منابع زیرزمینی از گذشته تاکنون و بهره‌گیری از کشت‌های آب‌بر سطح سفره‌های آب زیرزمینی کاهش یافت و همین موضوع موجب شد تا در برخی روستا‌ها در فصل تابستان با کمبود آب مواجه شویم، اما با وجود این شرایط نیز ما به بحران آب در این شهرستان نرسیدیم.
کد خبر: ۷۸۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ 02 October 2019
فرماندار کبودراهنگ با بیان اینکه اعتقادی به بحرانی بودن دشت کبودراهنگ ندارم گفت: قبول دارم که مشکل کمبود شدید آب و فروچاله وجود دارد، اما خوشبختانه ریزش‌های جوی در ابتدای سال جاری بخشی از دغدغه‌های ما را رفع کرد.

به گزارش فارس، مهدوی با حضور در محل برپایی میزخدمت در اداره امور آب و فاضلاب روستایی این شهرستان با اشاره به اینکه افتخار ماست زیر لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کنیم اظهار کرد: توجیه و آگاهسازی مردم وظیفه خدمتگذاران آنهاست.

وی با بیان اینکه میز خدمت شرایطی را فراهم کرده تا مردم بدون واسطه درخواست‌های خود را با خادمانشان در میان بگذارند گفت: میز خدمت با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی هر هفته در محل یکی از ادارات شهرستان برگزار می‌شود عن.

فرماندار کبودراهنگ با بیان اینکه فرمانداری تنها به عنوان کمک حال و تسهیل‌کننده امور در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد گفت: یکی از اهداف راه‌اندازی میز خدمت و این گونه ملاقات‌های عمومی افزایش رضایتمندی ارباب رجوع است.

وی تصریح کرد: مردم و دولت مکلف به رعایت اصول و موازینی هستند و این مهم باید در یک کانال رفت و آمدی مورد توجه قرار گیرد.

مهدوی در خصوص تعداد میز‌های خدمت برگزار شده در کبودراهنگ یادآور شد: از تیرماه سال گذشته تاکنون ۵۷ جلسه مرتبط با میز خدمت برپا شده که بر این اساس پاسخگوی یک‌هزار و ۶۴۶ مراجعه‌کننده بودیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود ۱۲۷ روستا در این شهرستان گفت: شهرستان کبودراهنگ وسیعترین شهرستان استان است که همین امر خدمت‌رسانی را با وجود کم بودن نیرو و امکانات دشوارتر می‌سازد.

مهدوی افزود: در زمینه کمبود آب نیز به دلیل استفاده بی‌رویه و غیرمجاز از منابع زیرزمینی از گذشته تاکنون و بهره‌گیری از کشت‌های آب‌بر سطح سفره‌های آب زیرزمینی کاهش یافت و همین موضوع موجب شد تا در برخی روستا‌ها در فصل تابستان با کمبود آب مواجه شویم، اما با وجود این شرایط نیز ما به بحران آب در این شهرستان نرسیدیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت آب در شرایط کنونی از الزامات است عنوان کرد: مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز بدون پذیرفتن هیچ توصیه‌ای در دست اقدام است.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ افزود: اینکه در مورد دشت کبودراهنگ کلمه «بحران» را به کار می‌برند، اعتقادی به بحران ندارم، قبول دارم که مشکل کمبود شدید آب و فروچاله وجود دارد، اما خوشبختانه ریزش‌های جوی در ابتدای سال جاری بخشی از دغدغه‌های ما را رفع کرد.

وی در خصوص خدمات ارائه شده از سوی امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ گفت: این مجموعه با وجود کمبود نیروی انسانی و کمبود اعتبارات همواره و به خوبی در حال خدمت‌رسانی است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ نیز ضمن اشاره به اثرات راه‌اندازی میز خدمت در راستای تکریم ارباب رجوع گفت: راه‌اندازی میز خدمت فرصتی به منظور کاهش اتلاف وقت و انرژی، تحقق حقوق شهروندی و کاهش روند نامه‌نگاری‌های اداری است.

باقر پورقاسمی با بیان اینکه میز خدمت در شهرستان کبودراهنگ نیز همانند دیگر نقاط کشور به منظور خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مراجعین در ادارات مختلف و از جمله امور آبفار این شهرستان دایر شده است اظهار کرد: امروز با حضور فرماندار کبودراهنگ و جمعی از مسئولان مربوطه در شهرستان درخواست‌های مشترکان و مراجعین مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های صورت گرفته میزان رضایتمندی مشترکین از خدمات ارائه شده توسط امور آب و فاضلاب روستایی در شهرستان کبودراهنگ بیش از ۸۰ درصد اعلام شده است عنوان کرد: سامانه جامع اطلاع‌رسانی ۱۵۲۳ نیز ضمن دریافت گزارشات واصله از سوی مردم و انتقال آن به پیمانکاران مربوطه در کاهش نارضایتی‌های مشترکان نقشی اثرگذار داشته به نحوی که همکاران ما به محض دریافت گزارش در کمتر از ۲۴ ساعت نسبت به رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار